دانلود مقاله و خرید ترجمه:رابطه بین سبک زندگی الکترونیکی و اجتناب از تبلیغات اینترنتی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • رابطه بین سبک زندگی الکترونیکی و اجتناب از تبلیغات اینترنتی

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    رابطه بین سبک زندگی الکترونیکی و اجتناب از تبلیغات اینترنتی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The relationship between e-lifestyle and Internet advertising avoidance


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Australasian Marketing Journal 23 (2015) 38–48


    چکیده انگلیسی:

    This study provides insights into e-lifestyle of Internet users and their avoidance of Internet advertising. Determining the type of avoidance of each e-lifestyle aids the development of strategies for designing and publishing advertisements on the Internet, so that their effectiveness is enhanced and the negative trend of clicks on Internet advertisements is reduced. A survey was conducted with a group of 412 participants. The data were analysed through structural equation modelling (SEM) and multiple regression analysis both before and after adjusting the data by introducing the effect of average hours of Internet use on participant responses. The results obtained by analysing the main data reveal that e-lifestyle does not have a significant effect on Internet advertising avoidance (IAA). However, analysis of the modified data does indicate a significant effect. Also, in the analysis of the main and modified data, the type of avoidance from Internet advertising (cognitive, affective, and behavioural) varies according to each e-lifestyle. To the authors’ belief the present study is the first reporting an investigation of the effect of e-lifestyle on avoidance of Internet advertising adjusted by average hours spent online.
    Keywords: Internet | E-lifestyle | Advertising avoidance | Internet advertising


    چکیده فارسی:

    این مطالعه , بینشی را نسبت به سبک الکترونیکی کاربران اینترنت و اجتناب از تبلیغات اینترنتی انها , ارائه میکند . تعیین نحوه ی اجتناب از هرگونه سبک زندگی ااکترونیکی , به توسعه ی استراتژی ها برای طراحی و منتشر کردن تبلیغات در اینترنت کمک میکند , به همین دلیل است که اثر بخشی انها افزایش یافته و روندهای منفی انها در زمینه ی کلیک کردن بر تبلیغات اینترنتی , کاهش یافته است . یررسی ای با گروهی از 412 شرکت کننده , انجام شد . داده ها با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری (SEM ) و تجزیه و تحلیل رگرسیون چندگانه قبل و بعد از تنظیم داده ها با معرفی اثر میانگین ساعت های استفاده از اینترنت در پاسخ شرکت کنندگان , تجزیه و تحلیل شد . همچنین , میتوان گفت که در تجزیه و تحلیل داده های اصلی و اصلاح شده , نوع اجتناب از تبلیغات اینترنتی ( شناختی , عاطفی , رفتاری ) با توجه به هرسبک زندگی االکترونیکی , متفاوت است . به اعتقاد نویسندگان این مقاله ,در وحله ی اول , تحقیق و بررسی در مورد اثر سبک الکترونیکی بر اجتناب از تبلیغات اینترنتی تنظیم شده با میانگین ساعت های صرف شده در اینترنت , ارائه میشود .
    کلمات کلیدی: اینترنت | سبک زندگی الکترونیکی | اجتناب از تبلیغات | تبلیغات اینترنتی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 11
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 40

    حجم فایل: 156 کیلوبایت


    قیمت: 40000 تومان  36000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات