دانلود مقاله و خرید ترجمه:اثر متقابل انگیزۀ ضد انطباق، تأثیر اجتماعی، و اعتماد در قصد مشتریان برای انتخاب خدمات بانکی اینترنتی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • اثر متقابل انگیزۀ ضد انطباق، تأثیر اجتماعی، و اعتماد در قصد مشتریان برای انتخاب خدمات بانکی اینترنتی

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    اثر متقابل انگیزۀ ضد انطباق، تأثیر اجتماعی، و اعتماد در قصد مشتریان برای انتخاب خدمات بانکی اینترنتی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The interplay of counter-conformity motivation, social influence, and trust in customers' intention to adopt Internet banking services: The case of an emerging country


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Journal of Retailing and Consumer Services 28 (2016) 209–218


    چکیده انگلیسی:

    The aim of this paper is to shed light on the roles of counter-conformity motivation, social influence, and trust in explaining customers' intention to adopt Internet banking services. Data is collected from 245 respondents and analyzed using SmartPLS 2.0 M3. Results show that the intention to adopt Internet banking is mainly influenced by trust in the Internet banking services, followed by customers' counterconformity motivation and performance expectancy. Social influence and trust in the physical bank, however, have indirect impacts on customers’ intention to adopt Internet banking. Effort expectancy has no effect on it.
    Keywords: Internet banking adoption | Counter-conformity motivation | Social influence | Trust | Performance expectancy | Effort expectancy


    چکیده فارسی:

    هدف این مقاله پرتوافکنی بر نقش های انگیزۀ ضد انطباق، تأثیر اجتماعی، و اعتماد در توضیح قصد مشتریان برای انتخاب خدمات اینترنتی بانکی است. داده ها از 245 شرکت کننده گرفته و با استفاده از تحلیل شده اند. نتایج نشان داده اند که قصد افراد برای انتخاب خدمات بانکی عمدتاً تحت تأثیر اعتماد به خدمات اینترنتی بانکی، پس از انگیزۀ ضد انطباق و انتظارات عملکردی است. اگرچه، تأثیر اجتماعی و اعتماد در بانک های فیزیکی بر قصد مشتریان در انتخاب بانکداری اینترنتی تأثیر مستقیم دارد. انتظارات تلاش تأثیری بر آن ندارد.
    کلمات کلیدی: انتخاب بانکداری اینترنتی | انگیزۀ ضد انطباق | تأثیر اجتماعی | اعتماد | انتظارات عملکردی | انتظارات تلاش.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 10
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 30

    حجم فایل: 228 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات