دانلود مقاله و خرید ترجمه:نگرش مصرف کننده ها نسبت به بازاریابی پنهان
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • نگرش مصرف کننده ها نسبت به بازاریابی پنهان

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    نگرش مصرف کننده ها نسبت به بازاریابی پنهان


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Consumer attitudes towards ambush marketing


    منبع:

    elsevier - Sport Management Review xxx (2014) xxx–xxx


    چکیده انگلیسی:

    Studies of consumer attitudes towards ambush marketing are in conclusive and have not investigated whether those attitudes are industry specific. Rather than just refer to ‘an organisation’ (i.e. non-industry specific), an industry-specific approach specifies the organisation’s core business activity. We propose that individuals expect a higher standard of advertising from banks as compared to beer companies and that this would be reflected in more negative attitudes towards banks that engage in questionable promotional practices. A demographically and geographically representative sample of New Zealanders (n= 514) was surveyed one week following the final match of the 2011 Rugby World Cup. Three items measuring consumer attitudes towards ambush marketing were adapted from the work of Portlock and Rose (2009). These three items were further adapted to specify bank or beer companies. The results indicate that most individuals perceive ambush marketing as unethical and a practice that organisations should not utilise. However, no evidence was found to support the proposition that individuals hold banks to a higher standard than beer companies in terms of ambush marketing. Demographic variables – age, gender and location – were not significantly associated with differing attitudes. Keywords: Sponsorship,Ambush marketing,Major events,Consumer attitudes


    چکیده فارسی:

    مطالعات درباره ی نگرش مصرف کننده ها نسبت به بازاریابی پنهانی مختوم می باشد و این نکته را مورد بررسی قرار نداده اند که آیا این رفتارها و نگرش ها ارتباطی با نوع صنعت دارند یا خیر. در عوض تنها از " یک سازمان" نام می برند ( بدون ذکر نام صنعت مورد نظر )¸ روشی بر اساس نوع صنعت¸ هسته ی فعالیت های تجاری آن سازمان را مشخص می کند. نظر ما این است که افراد¸ انتظار سطح بالاتری از تبلیغات را به عنوان مثال¸ از بانک ها دارند در مقایسه با کمپانی های تولید آبجو و این مسئله به صورت بازخوردی منفی تر نسبت به بانک ها بروز می کند. یک نمونه آماری و جغرافیایی از نیوزیلندی ها ( تعداد نفرات مورد برسی = 215) یک هفته پس ازفینال مسابقات جام جهانی راگبی سال 2011 مورد بررسی قرار گرفت. سه آیتم که رفتار مصرف کننده ها را نسبت به بازاریابی فشرده اندازه گیری می کردند بر اساس تحقیقاتPortlock and Rose (2009) مورد استفاده قرار گرفت. این آیتم ها بعدا برای مشخص کردن بانک یا کمپانی آبجو تطبیق داده شدند. نتایج مشخص می کنند که اکثر افراد بازاریابی فشرده را غیر اخلاقی قلمداد کرده و آن را عملی می دانند که سازمان ها نباید به کار گیرند. هر چند¸ هیچ مدرکی برای اثبات این فرضیه که افراد بانک ها را از نظر بازاریابی فشرده در استانداردی بالاتر از کمپانی های آبجو قرار می دهند یافت نشد. متغییرهای آماری - سن¸ جنسیت و مکان- تاثیر چندانی در تغییر بازخوردها و رفتار افراد نداشتند. کلمات کلیدی: ضمانت، بازاریابی پنهانی، رویدادهای مهم، نگرش مصرف کننده.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 11
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 34

    حجم فایل: 329 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی: فهرست مطالب در این مقاله به شرح زیر می باشند: 1. مقدمه 2. مطالعات پیشین 2.1 بازاریابی پنهانی 2.2 تحقیقات پیشین درباره رفتار مصرف کننده ها نسبت به بازاریابی پنهانی 2.3 استانداردهای تبلیغاتی با در نظر گرفتن صنعت مربوطه 3. متدها 3.1 تکرار¸ تعمیم و قابلیت عمومیت بخشیدن 3.2 زمینه – با های جام جهانی راگبی 2011 3.3 شرکت کننده گان و رویه 3.4 ابزار 3.5 آنالیز اطلاعات 4. نتایج 4.1 برداشت هایی از بازاریابی پنهان بدون در نظر گرفتن صنعت مربوطه 4.2 مشاهدات از بازاریابی پنهانی با در نظر گرفتن صنعت مربوطه 4.3 خلاصه نتایج 5. بحث 5.1.1 برداشت ها 5.1.2 بازاریابی پنهانی و سردرگمی مصرف کننده 5.1.3 نگرش ها به بازاریابی پنهانی نیاز است در متن نگرش به تبلیغات درک شوند 5.1.4 همبستگی جمعیتی از برداشت های بازاریابی پنهانی 5.2 محدودیت ها و پژوهش های آینده 6. نتیجه گیری




تعداد نظرات : 2

سحر[1394/8/9]

مدل مفهومی مقاله بهتر است قابل مشاهده باشد

کاربر سایت[1394/8/9]

با سلام چه مدلی بفرمایید تا برایتان ایمیل شود

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات