دانلود مقاله و خرید ترجمه:نسل سوم کاربران اینترنتی : تبلیغات دهان به دهان و نیت های خرید اینترنتی
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • نسل سوم کاربران اینترنتی : تبلیغات دهان به دهان و نیت های خرید اینترنتی

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    نسل سوم کاربران اینترنتی : تبلیغات دهان به دهان و نیت های خرید اینترنتی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Third-Agers on The Internet: Impacts on Word-of-Mouth and Online Purchase Intentions


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Procedia Economics and Finance 23 ( 2015 ) 1607 – 1612


    چکیده انگلیسی:

    Scientific development and technological advances have allowed for a considerable increase in human longevity. Elderly people, or “third-agers”, have come to make up an increasing percentage of the population in both developed countries and developing ones like Brazil. A major challenge for the elderly in this context is their adaptation to the demands of the modern world, especially in relation to Internet use. Nowadays these people have started to show a greater interest in new technologies. According to a study conducted in Brazil (CGI, 2009), usage frequency among older consumers who access the Internet is as follows: 47% daily, 29% at least once a week, 17% at least once a month and 7% less than once a month. These data confirm the promising market represented by elderly people. Given the change in population structure, combined with the considerable technological development resulting from the growth of Internet use in day-to-day life, it is important to understand Internet usage among elderly consumers. To analyze this, it is important that future studies concern themselves with the purpose of use, frequency of access and the future impacts that the Internet may have upon such customers. This theoretical article is organized with such questions in mind. Based on the literature, we have constructed a model to be tested in a subsequent study to help identify the relationships between the several variables surrounding this consumer behavior and the use of the Internet.
    Keywords: Elderly | consumer behavior | Internet | online purchase intentions.


    چکیده فارسی:

    توسعه علمی و پیشرفت های فن آوری موجب افزایش قابل توجه طول عمر انسان شده است. افراد مسن، و یا نسل سوم کاربران ، درصد بیشتری از جمعیت در هر دو کشور توسعه یافته و در حال توسعه مانند برزیل را شامل می شوند. یک چالش عمده برای افراد مسن در این زمینه ، انطباق با خواسته های جهان مدرن ، به خصوص در رابطه با استفاده از اینترنت است. امروزه این افراد علاقه بیشتری در فن آوری های جدید را از خود نشان می دهند. با توجه به مطالعه انجام شده در برزیل (CGI، 2009) ، فرکانس استفاده در میان مصرف کنندگان مسن تر که دسترسی به اینترنت دارند به شکل زیر است: 47٪ روزانه، 29٪ حداقل یک بار در هفته، 17٪ حداقل یک بار در ماه و 7٪ کمتر از یک بار در ماه. این داده ها بازار امیدواری را به افراد مسن تایید می کند. با توجه به تغییرات ساختاری جمعیت، همراه با توسعه قابل توجه فن آوری ناشی از رشد اینترنت در زندگی روزمره ، درک استفاده از اینترنت میان مصرف کنندگان مسن مهم می باشد. برای بررسی این موضوع ، مهم است که مطالعات آینده هدف خود را با طریقه استفاده ، فرکانس دسترسی و اثرات آینده اینترنت بر چنین مشتریان تنظیم کنند. این مقاله نظری با چنین سوال سازماندهی شده است . بر اساس متون، ما برای مطالعات بعدی یک مدل ساختیم که روابط بین چند متغیر و رفتار مصرف کننده و استفاده از اینترنت را تشخیص بدهد.
    کلمات کلیدی: سالمندان | رفتار مصرف کننده | اینترنت | مقاصد خرید آنلاین.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 6
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 10

    حجم فایل: 217 کیلوبایت


    قیمت: 18000 تومان  16200 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 4

ابراهیم [1395/4/21]

خسته نباشید . اصطلاح word of mouth در عنوان مقاله یک اصطلاح در بازاریابی و به معنای تبلیغات شفاهی یا تبلیغات دهان به دهان می باشد .

کاربر سایت[1395/4/21]

با تشکر از تذکر به جا و دقیق شما کاربر عزیز. عنوان اصلاح گردید

قطبی[1395/9/8]

سلام ببخشید چرا مقاله انگلیسی دانلود نمیشه؟

کاربر سایت[1395/9/8]

با سلام خدمت شما کاربر عزیز مجددا دانلود کنید مشکل لحظه ای بوده

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات