دانلود مقاله و خرید ترجمه:ارتباطات درون سازمانی به عنوان یک شایستگی ارتباطی: خروجی های عملی و پیش نیازها در روابط هماهنگ خریدار - تامین کننده
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده زنجیره تامین
  • ارتباطات درون سازمانی به عنوان یک شایستگی ارتباطی: خروجی های عملی و پیش نیازها در روابط هماهنگ خریدار - تامین کننده

    سال انتشار:

    2008


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    ارتباطات درون سازمانی به عنوان یک شایستگی ارتباطی: خروجی های عملی و پیش نیازها در روابط هماهنگ خریدار - تامین کننده


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Inter-organizational communication as a relational competency: Antecedents and performance outcomes in collaborative buyer–supplier relationships


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Journal of Operations Management 26 (2008) 45–64


    چکیده انگلیسی:

    Inter-organizational communication has been documented as a critical factor in promoting strategic collaboration among firms. In this paper, we seek to extend the stream of research in supply chain management by systematically investigating the antecedents and performance outcomes of inter-organizational communication. Specifically, inter-organizational communication is proposed as a relational competency that may yield strategic advantages for supply chain partners. Using structural equation modeling, we empirically test a number of hypothesized relationships based on a sample of over 200 United States firms. Our results provide strong support for the notion of inter-organizational communication as a relational competency that enhances buyers’ and suppliers’ performance. Implications for future research and practice are offered.
    Keywords: Inter-organizational communication | Relational competency | Buyer–supplier relationships and performance | Knowledge sharing


    چکیده فارسی:

    ارتباطات درون سازمانی به عنوان عاملی مهم در ترویج هماهنگی استراتژیک در بین شرکت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار استو در این مقاله ما به دنبال توسعه ی زمینه ی تحقیقاتی در مدیریت زنجیره ی تامین به وسیله ی بررسی سیستمی خروجی های عملکردی و پیشین روابط درون سازمانی هستیم. خصوصا، ارتباطات درون سازمانی به عنوان یک شایستگی درون سازمانی عنوان شده است که می تواند سبب ایجحاد مزیت استراتژیک برای شکرای زنجیره ی تامین گرد. با استفاده از معادله ی ساختاری می توانیم روابط مفروضی را در یک نمونه ی شامل بیش از 200 شکرت در ایالات متحده آزمایش کنیم. نتایج ما سبب ایجاد پشتیبانی قدرتمندی به عنوان یک شایستگی ارتباطی می شوند که سبب پیشرفت عملکرد خریداران و تامین کنندگان را می شود. در این مقاله، مفاهیمی برای عملکرد و پژوهش های بعدی پیشنهاد شده است.
    کلید واژگان: ارتباطات درون سازمانی | شایستگی ارتباطی | عملکرد و روابط خریدار - تامین کننده | به اشتراک گذاشتن دانش | تبادل اطلاعات


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 20
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 36

    حجم فایل: 174 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  22500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
زنجیره-تامین
موضوعات