دانلود مقاله و خرید ترجمه:پشتیبانی از تصمیم بازاریابی، با استفاده از هوش مصنوعی و مدل‌سازی دانش:  کاربرد آن در مدیریت مقصد توریستی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • پشتیبانی از تصمیم بازاریابی، با استفاده از هوش مصنوعی و مدل‌سازی دانش: کاربرد آن در مدیریت مقصد توریستی

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    پشتیبانی از تصمیم بازاریابی، با استفاده از هوش مصنوعی و مدل‌سازی دانش: کاربرد آن در مدیریت مقصد توریستی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Marketing decision support using Artificial Intelligence and Knowledge Modeling: application to tourist destination management


    منبع:

    sciencedirect- elsevier - Procedia - Social and Behavioral Sciences 175 ( 2015 ) 106 – 113


    چکیده انگلیسی:

    Knowledge-based information systems are advanced tools in the hands of the marketer, enabling him to take evidence-based decisions in complex situations. In this paper, advanced data analysis, neural networks and knowledge representation technologies are brought together towards an intelligent information system for tourist destination marketing. In previous work, knowledge engineering methods were proposed for the extraction and modeling from market survey data of factors, associations, clusters and hidden patterns that explain a market phenomenon or customer behavior. The feasibility of managing these findings in a Knowledge-Base, as reusable, sharable and machine understandable knowledge was shown using preliminary results from primary surveys on the tourism of Thessaloniki. In the current work, we present the continuation of these developments, including: (a) the final results of the survey on the tourism of Thessaloniki, (b) a refined Knowledge Base filled with real and validated content derived from the analysis of the full-scale survey data, (c) the extension of the methods with an artificial neural network classifier and (d) the deployment of an inference engine and a query mechanism in order to exercise the knowledge content for decision support. Pilot trials showed that the intelligent system was able to assist users who are not experts in analysis to solve typical destination marketing problems.
    Keywords: Decision support | tourist destination marketing | neural networks | intelligent systems | multidimensional data analysis | Thessaloniki


    چکیده فارسی:

    سیستم‌های اطلاعاتی مبتنی بر دانش را می‌توان ابزارهای پیشرفته‌ای در دست بازاریابان دانست که به آن‌ها اجازه داده تا در شرایط پیچیده، اقدام به تصمیم‌گیری مبتنی بر شواهد کنند. در این مقاله، تحلیل داده‌ای پیشرفته، شبکه‌های عصبی و تکنولوژی های نمایش دانش را باهم در قالب یک سیستم اطلاعات هوشمند بکار خواهیم برد تا بتوانیم بازاریابی مقصد توریستی را انجام دهیم. در فعالیت قبلی ما، متدهای مهندسی دانش را برای استخراج و مدل‌سازی از داده‌های پژوهشی بازار، روابط، خوشه‌ها و الگوهای مخفی ارائه دائم که تشریح کننده‌ی یک پدیده‌ی بازار و یا رفتار مشتری بود. امکان‌پذیری مدیریت این یافته‌ها در پایگاه دانش- که هم می‌تواند مجدد بکار گرفته شود و هم قابل اشتراک می‌باشد و اینکه یک دانش قابل‌درک توسط ماشین می‌باشد- توسط نتایج به‌دست‌آمده از پژوهشی که در خصوص مسئله‌ی توریسم در شهر تسالونیکی صورت گرفت اثبات گردید. در این پژوهش، قصد داریم این توسعه‌ها را ادامه دهیم و:
    1. نتایج نهایی این پژوهش را بر روی صنعت توریسم در تسولانیسکی بکار گیریم.
    2. یک پایگاه دانشی که پر از محتوای ارزیابی‌شده و واقعی می‌باشد و برگرفته از داده‌های پژوهشی تماس مقیاس می‌باشد را ارائه دهیم.
    3. متدهایی را با دسته‌بند شبکه‌ی عصبی مصنوعی توسعه دهیم.
    4. یک موتور استنتاج و یک مکانیسم پرس‌وجو را به‌منظور بکار گیری محتوای دانش برای پشتیبانی از تصمیم ارائه دهیم.
    آزمون‌ها نشان داده است که سیستم هوشمند است تا به کاربرانی که در تحلیل خبره نیستند کمک کرده تا مسائل بازاریابی مقصد عادی را حل کنند.
    کلمات کلیدی: پشتیبانی از تصمیم | بازاریابی مقصد توریستی | شبکه‌های عصبی | سیستم‌های هوشمند | تحلیل داده‌ای چندبعدی | تسالونسکی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 19

    حجم فایل: 220 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات