دانلود مقاله و خرید ترجمه:ایجاد شایستگی دانش مشتری: مديريت برنامه های CRM به صورت استراتژیک
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت استراتژیک
  • ایجاد شایستگی دانش مشتری: مديريت برنامه های CRM به صورت استراتژیک

    سال انتشار:

    2011


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    ایجاد شایستگی دانش مشتری: مديريت برنامه های CRM به صورت استراتژیک


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Creating customer knowledge competence: managing customer relationship management programs strategically


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Industrial Marketing Management 32 (2011) 375– 383


    چکیده انگلیسی:

    While increasingly demanding customers have prompted many firms to implement customer relationship management (CRM) programs, little is known about the internal processes that assist organization-wide learning about individual customer relationships. This research proposes a conceptual framework about the internal processes involved in creating customer knowledge competence, which allow firms to strategically manage their CRM programs. The framework is discussed based on five case studies of Canadian financial services firms that have implemented customer relationship programs.
    Keywords: Customer relationship management | Customer knowledge competence | Organizational learning


    چکیده فارسی:

    هنگامي كه تقاضاي روزافزون مشتريان، بسیاری از شرکت ها را تحریک کرد تا به پیاده سازی برنامه هاي مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بپردازند، در رابطه با پروسه هاي داخلي که کمکی به آموزش های سازمانی در مورد روابط فرد مشتري کند،، اطلاعات بسيار كمي در دست بود. در اين مقاله چها رچوب مفهومي در رابطه با پروسه هاي داخلي موجود در برنامه هاي شناخت مشتري معرفي شده است، که این امکان را به شرکت ها می دهد تا به صورت راهبردی به مدیریت برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بپردازند. این چارچوب بر مبنای 5 بررسی موردی شرکت های خدمات مالی کانادا که به اجرای برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته اند، می باشد.
    کلمات کلیدی: مدیریت ارتباط با مشتری | شایستگی دانش مشتری | یادگیری سازمانی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 21

    حجم فایل: 159 کیلوبایت


    قیمت: 18000 تومان  16200 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-استراتژیک
موضوعات