دانلود مقاله و خرید ترجمه:آینده تحقیقات مدیریت استراتژیک: ارزیابی کیفیت استقراض تئوری ها
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت استراتژیک
  • آینده تحقیقات مدیریت استراتژیک: ارزیابی کیفیت استقراض تئوری ها

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    آینده تحقیقات مدیریت استراتژیک: ارزیابی کیفیت استقراض تئوری ها


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The future of strategic management research: Assessing the quality of theory borrowing


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - European Management Journal ■■ (2015) ■■–■■


    چکیده انگلیسی:

    In many business schools, the field of strategic management has been elevated to the same status as more traditional subject areas such as finance, marketing and organizational behaviour. However, the field is rather unclearly delineated at present, as a result of the heavy usage of borrowed theories, a phenomenon we discuss in this article. For strategic management to become a legitimate subject area, truly at par with the more conventional fields taught in business schools, we recommend much stronger selectivity when borrowing theories from other areas of scholarly inquiry than management, as the foundation of empirical work. We propose a new model consisting of seven quality tests to assess whether proper selectivity is being applied when ‘importing’ concepts from other fields than management. Our perspective has major implications for both future, evidence-based strategic management research and for the field’s key stakeholders such as strategy teachers, practitioners and policy makers – who rely on research outputs from strategy scholars.
    Keywords: Strategic management | Theory borrowing | Agency theory | Institutional theory | Transaction cost economics


    چکیده فارسی:

    در بسیاری مکاتب کسب وکار، حوزه مدیریت استراتژیک به همان جایگاهی ارتقا یافته است که اغلب حوزه های سنتی مانند مالی، بازاریابی و رفتار سازمانی، هستند. البته، مرزهای این حوزه، در حال حاضر، در نتیجه استفاده بسیار از تئوری های استقراضی، هنوز کاملا مشخص نیست، پدیده ای که ما در این مقاله مورد بحث قرار می دهیم. برای تبدیل شدن مدیریت استراتژیک به یک حوزه مشروع، و همتراز با حوزه های درسی رایج در مدارس کسب وکار، ما، گزینش سخت تری را هنگام استقراض تئوری ها از دیگر حوزه های علمی در مدیریت بعنوان رکنی برای کارهای تجربی، توصیه می کنیم. ما مدلی شامل هفت آزمون کیفیت را برای ارزیابی مناسب بودن گزینش، هنگام "ورود" مفاهیم، از دیگر حوزه های غیر از مدیریت ارائه می کنیم. دیدگاه ما، نکات مهمی برای هر دوی تحقیقات مدیریت استراتژیک آینده مبتنی بر شواهد و برای ذی نفعان کلیدی این حوزه مانند مدرسان استراتژیک، متخصصان و سیاست گذاران- که واقعا بدنبال خروجی ای از محققان استراتژی هستند، در بر دارد.
    کلمات کلیدی: مدیریت استراتژیک | استقراض تئوری | تئوری نمایندگی | تئوری نهادی | اقتصاد هزینه تراکنش


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 12
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 35

    حجم فایل: 172 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  31500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-استراتژیک
موضوعات