دانلود مقاله و خرید ترجمه:رسانه های اجتماعی و ارتباطات راهبردی: نگرش ها و برداشت ها در بین دانشجویان
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده علوم اجتماعی
  • رسانه های اجتماعی و ارتباطات راهبردی: نگرش ها و برداشت ها در بین دانشجویان

    سال انتشار:

    2010


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    رسانه های اجتماعی و ارتباطات راهبردی: نگرش ها و برداشت ها در بین دانشجویان


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Social Media and Strategic Communication: Attitudes and Perceptions Among College Students


    منبع:

    Public Relations Journal Vol. 4, No. 3, Summer 2010 © 2010 Public Relations Society of America


    چکیده انگلیسی:

    Social media have been adopted from its inception by public relations, advertising and marketing practitioners as tools for communicating with strategic publics. Wright and Hinson (2009) have established that public relations professionals perceive social media positively with respect to strategic communication. Given that social media are having an impact on professionals in the industry, the current study examined if social media are having a similar impact on college students in general and students studying in the area of public relations and advertising. The uses, attitudes and perceptions of social media among college students were explored through survey data. social media. It is important for educators and curriculum leaders to have an they employ it in their construction of knowledge and reality. It is also valuable for professionals in the industry, who are hiring recent college graduates, to gain insight into how students perceive social media in their own lives and as strategic tools. Findings suggest that college students majoring advertising and public relations view social media more positively than other majors because they understand how it fits in to the industry in which they are being educated. These finding suggest that social media should be incorporated into strategic communications curriculum to better prepare students for the current media climate.


    چکیده فارسی:

    رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار ارتباط با جوامع راهبردی، از همان ابتدا با استقبال شاغلان روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی مواجه شدند. رایت و هینسون (2009) ثابت کردند که متخصصان روابط عمومی با توجه به ارتباطات راهبردی، مسلما از رسانه های اجتماعی آگاهی دارند. با توجه به اینکه رسانه های اجتماعی بر متخصصان صنعتی تأثیر دارند، در نتیجه در این مطالعه به بررسی این مسئله خواهیم پرداخت که آیا رسانه های اجتماعی بر روی دانشجویان در کل و دانشجویانی که در زمینه های روابط عمومی و تبلیغات تحصیل میکنند، نیز تأثیر دارند. موارد استفاده، نگرش ها و برداشت ها دربارۀ رسانه های اجتماعی در بین دانشجویان از طریق داده های نظرسنجی بررسی شد. در این تحقیقات مشخص شد که آموزش و تحصیلات بر درک و نگرش دانشجویان به رسانه های اجتماعی تأثیر میگذارد. از نظر اساتید و مربیان آموزشی قدردانی از پایگاه اطلاعات دانشجویان و نگرش آنها دربارۀ رسانه های اجتماعی و چگونگی به کار گیری این رسانه ها در ساخت واقعیت و اطلاعات اهمیت خود را دارد. ازنظر متخخصان صنعت که در پی استخدام فارغ التحصیلان جدید دانشگاهی هستند، یافتن دیدگاه مبنی بر چگونگی استفاده از رسانه های اجتماعی در زندگی و به عنوان ابزار راهبردی توسط دانشجویان با ارزش است. یافته ها نشان می دهد که دانشجویان متخصص رشته های تبلیغات و روابط عمومی نسبت به رسانه های عمومی دید مثبت تری دارند تا دانشجويان سایر رشته ها. چرا كه متوجه اند که رسانه های اجتماعی چگونه با صنعتی که درآن آموزش دیده اند، تطابق و تناسب دارد.این یافته ها نشان میدهد که رسانه های اجتماعی به منظور آماده سازی بهتر دانشجویان برای جو رسانه های فعلی باید با برنامۀ آموزشی ارتباطات راهبردی آمیخته شوند.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 23
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 30

    حجم فایل: 78 کیلوبایت


    قیمت: 23000 تومان  20700 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
علوم-اجتماعی
موضوعات