دانلود مقاله و خرید ترجمه:نقش صفات روانی و عوامل اجتماعی در استفاده از خدمات جدید ارتباطی همراه
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده تجارت الکترونیک
  • نقش صفات روانی و عوامل اجتماعی در استفاده از خدمات جدید ارتباطی همراه

    سال انتشار:

    2012


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    نقش صفات روانی و عوامل اجتماعی در استفاده از خدمات جدید ارتباطی همراه


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The role of psychological traits and social factors in using new mobile communication services


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Electronic Commerce Research and Applications 10 (2011) 408–417


    چکیده انگلیسی:

    A better understanding of users’ decision making processes gives service providers greater insight to factors that guide users’ adoption of new services and the development of future services. In this study, we assumed that key determinants of behavioral intentions to use mobile communication services including multimedia messaging services are the psychological traits of users and social factors. This research adhered to the social cognitive and social influence perspectives that are widely accepted theories of individual behavior to explore the multimedia messaging services usage behavior. An empirical investigation of current multimedia messaging services users in South Korea was conducted. The partial least squares analysis exhibited strong support for the role of credibility of the service, relative advantages, and perceived ease of use in shaping users’ attitude and intention to use multimedia messaging services. This research accounted for the key forces of technological service characteristics and personal psychological traits affecting users’ intention to adopt multimedia messaging services. This empirical analysis showed that the psychological traits of self-efficacy and peer influence are the most important factors to the formation of intention to use the new mobile service.
    Keywords: Behavioral intention | Behavioral research | Mobile communication services | Multimedia messaging services | Partial least squares | Questionnaire surveys | Survey research


    چکیده فارسی:

    درک بهتر از فرآیند تصمیم گیری کاربر به ارائه دهندگان خدمات بینش بیشتری در مورد عوامل مؤثر بر استفاده کاربران از خدمات جدید و توسعه خدمات آینده می دهد. فرض ما در این پژوهش این است که عوامل تعیین کننده کلیدی تمایلات رفتاری برای استفاده از خدمات ارتباط از راه دور شامل خدمات پیام های چند رسانه ای، ویژگی های روانشناختی کاربران و عوامل اجتماعی هستند. این پژوهش به جنبه های تأثیر اجتماعی و اجتماعی-شناختی ای که نظریات پذیرفته شده رفتار فردی ای هستند که رفتار استفاده از خدمات پیام های چند رسانه ای را بررسی می کنند، پرداخته است. پژوهشی تجربی در مورد کاربران جدید خدمات پیام های چند رسانه ای در کره جنوبی صورت گرفته است. تحلیل حداقل مربعات جزئی بر اهمیت نقش اعتبار خدمات، مزایای نسبی، و سادگی استفاده ی ملاحظه شده در نگرش کاربر و تمایل وی به استفاده از خدمات پیام های چند رسانه ای صحه گذاشته است. این پژوهش، عوامل کلیدی ویژگی های خدمات تکنولوژیک و ویژگی های روانشناختی شخصی مؤثر بر تمایل مشتری به استفاده از خدمات پیام های چند رسانه ای را در نظر گرفته است. تحلیل تجربی نشان داده است که ویژگی های روانشناختی احساس خود ارزشمندی و تأثیر اطرافیان، مهمترین عوامل در ایجاد تمایل به استفاده از خدمات از راه دور جدید هستند.
    کلمات کلیدی: نیت رفتاری | پژوهش های رفتاری | خدمات تلفن همراه | خدمات پیام چند رسانه ای | حداقل مربعات جزئی | پرسشنامه | پژوهش و تحقیق


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 10
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 28

    حجم فایل: 199 کیلوبایت


    قیمت: 23000 تومان  20700 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
تجارت-الکترونیک
موضوعات