دانلود مقاله و خرید ترجمه:تبلیغات سیار : دورنمای تغییرات در صنعت تبلیغات
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده تجارت الکترونیک
  • تبلیغات سیار : دورنمای تغییرات در صنعت تبلیغات

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    تبلیغات سیار : دورنمای تغییرات در صنعت تبلیغات


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Mobile advertising: The changing landscape of the advertising industry


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Telematics and Informatics (2015)


    چکیده انگلیسی:

    As mobile technologies continued to advance, a new platform of advertising known as mobile advertising (m-advertising) has emerged. This study explores factors that influence consumers’ behavioral intention (BI) to use m-advertising by proposing an extension of Unified Theory of Acceptance and Use of Technology (UTAUT) model with personal innovativeness in information technology (PIIT), perceived enjoyment (PEJ) and mobile skillfulness (MS). Using Partial Least Squares Structural Equation Modeling (PLS-SEM) to examine a sample size of 271 respondents, the findings reveal that all the constructs in UTAUT have positive and significant effect on BI. Additionally, the results also support MS as a major determinant of performance expectancy (PE), effort expectancy (EE) and PEJ. In terms of control variables, gender and experience were found to have no confounding effects on the BI to use m-advertising. The research model can provide useful insights for scholars and mobile marketers to facilitate the growth of m-advertising in the mobile market environment. Practical contribution of the study will provide useful information for scholars and mobile marketers to facilitate m-advertising growth in the mobile market environment.
    Keywords: Mobile advertising (m-advertising) | Unified Theory of Acceptance and Use of Technology (UTAUT) | Partial Least Squares Structural Equation Modeling (PLS-SEM)


    چکیده فارسی:

    همان طور که تبلیغات سیار به رشد و گسترش خود ادامه دادند یک پلتفرم جدید تبلیغاتی معروف به تبلیغات سیار و یا به اصطلاح تبلیغات سیار ظهور یافت . این حوزه مطالعاتی فاکتور هایی را کاوش میکند که نگرش رفتاری مصرف کنندگان برای استفاده از تبلیغات سیار بوسیله پیشنهاد یک نظریه یکپارچه مقبولیت و استفاده از مدل تکنولوژی UTAUT با نوآوری های شخصی در فناوری اطلاعات PIIT -ملاحظات برخورداری PEJ و مهارت های سیار MS را تحت تاثیر قرار میدهد. استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری حد اقل مربعات جزیی PLS-SEm جهت بررسی اندازه نمونه ای از ۲۷۱ پاسخ دهنده یافته ها اشکار میکنند که همه سازه ها در UTAUT اثراتی چشمگیر و مثبتی روی BI دارند .علاوه بر این نیز نتایج مربوطه، MS را به عنوان یک عامل تعیین کننده اصلی انتظارات کارایی PE انتظارات تلاش EE و PEJ تحت حمایت دارند .از نقطه نظر متغیر های کنترل، جنسیت و تجربه به عنوان عواملی که اثرات مخدوش کننده ای رو BI در خصوص استفاده تبلیغات سیار ندارند یافت شدند.مدل تحقیقاتی می تواند بینش های سودمند را برای پژوهشگران و بازاریابان موبایل در جهت تسهیل رشد تبلیغات سیار در حیطه بازار مویابل را فراهم آورد .اعانه های کاربردی مطالعه اطلاعات مفیدی را برای پژوهشگران و بازاریابان موبایل در خصوص تسهیل رشد تبلیغت سیار و حیطه بازار موبایل را فراهم می آورد .
    کلید واژه ها : تبلیغات سیار | نظریه یکپارچه مقبولیت و استفاده از تکنولوژی (UTAUT) | حداقل مربعات جزئی مدلسازی معادله ساختاری (PLS-SEM)


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 15
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 45

    حجم فایل: 684 کیلوبایت


    قیمت: 45000 تومان  40500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:

    یکی از جدیدترین مقالت 2015 در زمینه تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات که هنوز به چاپ رسمی نیز نرسیده است.




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
تجارت-الکترونیک
موضوعات