دانلود مقاله و خرید ترجمه:بازمهندسی فرایند کسب و کار در دپارتمان قلب شناسی
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • بازمهندسی فرایند کسب و کار در دپارتمان قلب شناسی

    سال انتشار:

    2013


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بازمهندسی فرایند کسب و کار در دپارتمان قلب شناسی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Business Process Re-Engineering At Cardiology Department


    منبع:

    INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY ENHANCEMENTS AND EMERGING ENGINEERING RESEARCH, VOL 1, ISSUE 1 5


    چکیده انگلیسی:

    Healthcare sector is the world’s third largest industry and is facing several problems like excessive waiting times for patients, lack of access to information, high costs of delivery and medical errors. Healthcare Managers seek the help of process reengineering methods to discover the best processes for performing work, and that processes are reengineered to optimize productivity without compromising on quality. Business Process Reengineering refers to the fundamental rethinking and radical redesign of business processes to achieve dramatic improvements in critical, contemporary measures of performance, such as cost, quality and speed. The present study is carried out at tertiary care corporate hospital with 1,000- plus-bed facility. A descriptive study and case study method is used with intensive, careful, complete observation of patient flow, delays, short comings in the patient movement and workflow. Data is collected through observations, informal interviews and analyzed by Matrix Analysis. Flowcharts were drawn for the various work activities of cardiology department including Workflow of the admission process, Workflow in ward & ICCU, Work flow of the patient for catheterization laboratory procedure & Billing and Discharge Process. The Problems of the existing system were studied and necessary suggestions were recommended to cardiology department module with illustrated Flow chart.
    Key words: Business Process Reengineering | Cardiology Department | Healthcare | Flow Chart


    چکیده فارسی:

    بخش بهداشت و درمان به عنوان سومین صنعت بزرگ در جهان بوده و با چندین مشکل همانند زمان انتظار زیاد برای بیماران، عدم دسترسی به اطلاعات، هزینه های بالای انتقال و اشتباهات پزشکی مواجه می باشد. مدیران بخش بهداشت و درمان به دنبال روش های بازمهندسی فرایند برای پی بردن به بهترین فرایند برای به اجرا در آوردن کار می باشند، و چنین فرایندهایی به منظور بهینه سازی بازدهی بدون توافق بر روی کیفیت می باشد. بازمهندسی فرایند کسب و کار اشاره ای به تجدید نظر بنیادین و بازطراحی قابل توجه فرایند کسب و کار برای دستیابی به بهبود قابل توجه در ارزیابی عملکرد همزمان و حساس، همانند قیمت، کیفیت، سرعت، دارد. بررسی کنونی در بیمارستان شرکت مراقبتی با امکانات 1000 تختی انجام شد. روش بررسی توصیفی و بررسی موردی با نظارت کامل، دقیق، و گسترده گردش بیمار، تاخیر،کمبودها در جا به جایی بیمار و گردش کار مورد استفاده قرار گرفته است. داده ها از طریق مشاهدات، مصاحبه های غیررسمی گرداوری شده و توسط آنالیز ماتریس تجزیه و تحلیل شده است. نمودارهای گردشی در ارتباط با فعالیت های کاری مختلف دپارتمان قلب شناسی شامل گردش کار فراینده پذیرش، گردش کار در اتاق مراقبت های ویژه و ICCU، گردش کار بیمار در زمینه روش آزمایشگاهی کاتترازیسیون و صورت حساب و فرایند ترخیص ترسیم شده است. مشکلات سیستم کنونی مورد بررسی قرار گرفته و پیشنهادات مهم در ارتباط با ظرفیت دپارتمان قلب شناسی با نمودار گردشی توصیفی، داده شده است.
    کلمات کلیدی: بازمهندسی فرایند کسب و کار| دپارتمان قلب شناسی | بهداشت و درمان | نمودار گردشی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 21

    حجم فایل: 405 کیلوبایت


    قیمت: 20000 تومان  18000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:

    تمامی شکل ها مجددا رسم شده و ترجمه گردیده اند




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات