دانلود مقاله و خرید ترجمه:مسائل مربوط به تاثیر انسان بر مدیریت بحران در سازمان ها
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بحران
  • مسائل مربوط به تاثیر انسان بر مدیریت بحران در سازمان ها

    سال انتشار:

    2012


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    مسائل مربوط به تاثیر انسان بر مدیریت بحران در سازمان ها


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Human impact issues for crisis management in organizations


    منبع:

    Disaster Prevention and Management, Vol. 16 No. 5, 2012, pp. 761-770


    چکیده انگلیسی:

    Purpose – The purpose of this article is to describe the adaptation of an assessment model, the Triage Assessment System (TAS), which is widely used in crisis intervention to understand the human impact of a crisis within an organization.
    Design/methodology/approach – After a literature review, the Triage Assessment System is adapted to be applicable to organizations in crisis. Nine characteristics associated with the impact of crises on employees of an organization are discussed.
    Findings – Suggestions are made for ways in which organizations can use the TAS to improve their preparation for recovery efforts after a crisis. These suggestions outline ways to use the TAS as well as approaches that consultants may employ when working with organizations. Suggestions are also made for future research using the TAS with organizations. Although developed for individuals, the concepts used in the TAS can also be applied to organizations in crisis.
    Originality/value – The article offers practical suggestions to help organizations manage the impact of organizational crises on their employees. Research in this area should help to refine the TAS for organizations, particularly assessment of the severity of organizational reactions.
    Keywords: Disasters | Organizational analysis | Organizational behaviour | Employees | Modelling
    Paper type: Conceptual paper


    چکیده فارسی:

    هدف: این مقاله، توصیف انطباق مدل ارزیابی، سیستم ارزیابی پزشکی و خدمات درمانی (TAS) است، که به هنگام رویارویی با بحران برای درک اثر عوامل انسانی یک بحران در داخل سازمان به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.
    طرح/ روش شناسی/ رویکرد: پس از بررسی تحقیقات، مدل TAS تنظیم می شود تا برای سازمانها در مواجهه با بحران قابل استفاده باشد. 9 ویژگی مرتبط با اثر بحران بر کارکنان یک سازمان بحث می شود. یافته ها- پیشنهادات لازم در مورد روش هایی که سازمانها بتوانند از مدل TAS استفاده کنند تا آمادگی خودشان را برای فعالیت های بازسازی و نوسازی بعد از وقوع بحران بهبود بخشند، ارائه می شود. این پیشنهادات فهرست روش های استفاده از TAS و همینطور رویکردهایی که مشاوران هنگام فعالیت در سازمان ها بتوانند از آنها استفاده کنند را ارائه می کند. پیشنهادات همچنین برای تحقیقات بعدی می تواند در زمان کار با سازمان، بکار گرفته شود. اگرچه مفاهیم استفاده شده در مدل TAS برای افراد توسعه داده شده اند، لیکن می توان بهنگام بحران در سازمان ها نیز از آن استفاده کرد.
    اصالت/ ارزش: این مقاله پیشنهادات کاربردی نیز ارائه می دهد تا به سازمان ها در مدیریت تاثیر بحران سازمان ها بر کارکنانشان کمک نماید. تحقیق در این زمینه باید به بهبود TAS برای سازمانها، بویژه ارزیابی شدت واکنش سازمان ها کمک کند.
    کلمات کلیدی: سوانح | تحلیل سازمانی | رفتار سازمانی | کارکنان | مدلسازی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 10
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 15

    حجم فایل: 55 کیلوبایت


    قیمت: 17000 تومان  15300 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بحران
موضوعات