دانلود مقاله و خرید ترجمه:آیا هزینه های اختصاص یافته برای کیفیت، هنوز هم مهم هستند؟
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت کیفیت
  • آیا هزینه های اختصاص یافته برای کیفیت، هنوز هم مهم هستند؟

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    آیا هزینه های اختصاص یافته برای کیفیت، هنوز هم مهم هستند؟


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Do quality costs still matter?


    منبع:

    Total Quality Management, 2015, Vol. 26, No. 10, 1071–1082, http://dx.doi.org/10.1080/14783363.2015.1068591


    چکیده انگلیسی:

    Quality has been recognised by companies as a key competitive factor in order to differentiate in a globalised market. To ensure quality that meets customer requirements, companies implement management systems that enable the management to plan, control, secure, and improve the quality of goods and services. To cover these tasks sufficiently, such quality management systems require resources that need to be budgeted. Quality management critics point out again and again that quality management does not make a direct value-added contribution to a company’s success and the use of funds must therefore be kept at a minimum. The success of quality management systems is therefore attempted to be measured by monetary and non-monetary indicators. Quality-related indicators, in particular, are used to control the quality management, to provide strategic and operational goal orientation, to identify the quality situation as well as weaknesses, and to enable benchmarking with other sectors or companies. In practice, this means the determination of costs, benefits, and profitability. In a cross-industry survey, the Chair of Quality Science at the Berlin Institute of Technology in cooperation with the Fraunhofer Institute for Production Systems and Design Technology examined the current practices of quality controlling in Germany. For this purpose, companies in the manufacturing and service industries were asked for participation. With a total of 215 respondents, the study provides a comparative overview by which indicators German companies measure the effectiveness and the efficiency of quality management systems. The study reflects a large methodological and content diversity in quality controlling.
    Keywords: quality costs | study | quality management | performance measurement | quality controlling


    چکیده فارسی:

    کیفیت توسط شرکت ها، بعنوان فاکتور اصلی رقابتی در رابطه با تمایز در بازار جهانی، شناخته شده است. برای اطمینان از کیفیت، نیازهای مشتری را براورد می کند، شرکت ها نوعی از سیستم های مدیریتی را اجرا می کنند که مدیریت را قادر به برنامه ریزی، کنترل، تامین، و بهبود کیفیت کالاها و خدمات می نمایند. برای پوشش دهی و موفقیت کافی در این کارها، این نوع از سیستم های مدیریت کیفیت، نیازمند منابعی هستند که لازم است بودجه بندی شوند. انتقادهای صورت گرفته از مدیریت کیفیت بیشتر نشان می دهند که مدیریت کیفیت سهم ارزش افزوده مستقیمی در موفقیت شرکت ها ندارد و از اینرو، استفاده از وجوه باید در حداقل میزان حفظ شود. بنابراین همواره تلاش بر این بوده که موفقیت سیستم های مدیریت کیفیت بوسیله شاخص های پولی و غیر پولی، اندازه گیری شود. شاخص های مربوط به کیفیت، بویژه برای کنترل مدیریت کیفیت مورد استفاده قرار می گیرند تا جهت گیری اهداف استراتژیک و عملکردی را بمنظور شناسایی و معرفی وضعیت کیفیت همچنین نقاط ضعف را ارائه دهند؛ و قادر به ارزیابی مقایسه ای با دیگر بخش ها یا شرکت ها، باشند. در حقیقت، این به معنی تعیین هزینه ها، منافع، و سودبخشی است. با بررسی در میان صنایع، پژوهشگران علوم کیفیت در موسسه تکنولوژی برلین با مشارکت موسسه Fraunhofer برای سیستم های تولیدی و تکنولوژی طراحی، شیوه های فعلی کنترل کیفیت را در کشور المان، مورد ازمون قرار دادند. بدین منظور، از شرکت های مربوط به صنایع ساخت-تولید و خدمات، برای همکاری دعوت بعمل امد. با تعداد 215 پاسخ دهنده، مطالعه حاضر به مرور و بررسی مقایسه ای بوسیله شاخص های شرکت های المانی، سودبخشی و کارایی سیستم های مدیریت کیفیت را اندازه گیری می کنند. این مطالعه تنوع زیادی را بلحاظ روش شناختی و محتوایی، در خصوص کنترل کیفیت منعکس می سازد.
    کلمات کلیدی: هزینه های کیفیت | مطالعه | مدیریت کیفیت | اندازه گیری عملکرد | کنترل کیفیت


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 13
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 21

    حجم فایل: 386 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  22500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-کیفیت
موضوعات