دانلود مقاله و خرید ترجمه:نقش فاکتورهای امنیت، طراحی و محتوا برروی اعتماد مصرف کننده در تجارت سیار
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده تجارت الکترونیک
  • نقش فاکتورهای امنیت، طراحی و محتوا برروی اعتماد مصرف کننده در تجارت سیار

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    نقش فاکتورهای امنیت، طراحی و محتوا برروی اعتماد مصرف کننده در تجارت سیار


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The role of Security, Design and Content factors on customer trust in mobile commerce


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Journal of Retailing and Consumer Services 26 (2015) 57–69


    چکیده انگلیسی:

    Building customer trust is a complex process that involves business and technology practices. Gaining customer trust in mobile commerce is a particular daunting task and plays a major influence on a customer's decision making behavior. A trusted website can provide mobile commerce with powerful competitive advantages. Various factors influence the complex process of engendering customer trust in mobile commerce websites. Evaluating those factors is important in decision making of selecting appropriate online shopping website. This study focuses on Security, Design and Content factors that influence the customers' trust in mobile commerce websites. The objectives of this paper are to reveal the real importance level of trust factors on customers' trust and decision making in selecting the appropriate trusted website. To achieve the objectives of this study, Analytic Network Process (ANP) from the Multi-Criteria Decision Making (MCDM) approaches and fuzzy logic from Artificial Intelligence (AI) approaches are used. By considering interrelationships among the trust factors, ANP is employed for selecting the appropriate website for mobile commerce. Then, using fuzzy set theory, a Fuzzy Inferences System (FIS) is developed for revealing the real importance level of factors. The outcome of the proposed decision-making system helps shopping websites managers and service providers to ascertain the trust level of their websites and adequately allow them to improve the website quality.
    Keywords: ANP | Fuzzy logic | Mobile commerce websites | Trust | Decision making | k-means clustering


    چکیده فارسی:

    ایجاد اعتماد در مشتری فرایندی است که با شیوه های تجارت و تکنولوژی سروکار دارد. جلب اعتماد مشتری در تجارت سیار امری خاص است و تاثیری عمده برروی رفتار تصمیم گیری مصرف کننده دارد. یک وب سایت مطمئن می تواند تجارت سیار را با مزایای رقابتیِ قدرتمند فراهم نماید و عوامل مختلفی برروی فرایندِ پیچیدۀ کسب اعتماد مشتری در وب سایت تجارت سیارتاثیر می گذارند. ارزیابی آن عوامل در تصیمیم گیری دربارۀ انتخاب وب سایت شاپینگیِ آنلاین حائز اهمیت است. این تحقیق برروی فاکتورهای امنیت، طراحی و محتوا که اعتماد مصرف کننده را در وب سایت های تجارت سیار تحت تاثیر قرار می دهند تمرکز دارد. اهداف این مقاله بیانِ سطح اهمیت واقعیِ فاکتورهای اعتماد برروی اعتماد مشتریان و تصمیم گیری در انتخاب وب سایتی مطمئن و مناسب است. جهت نیل به اهداف این تحقیق، فرایند تحلیل شبکه (ANP) از روش های تصمیم گیری چندمعیاره (MCDM) و منطق فازی از روش های هوش مصنوعی (AI) مورد استفاده قرار می گیرند. با درنظر گرفقتنِ روابط میانِ فاکتورهای اعتماد، ANP جهت انتخاب وب سایت مناسب برای تجارت سیار بکار گرفقته می شود. سپس، با استفاده از نظریه مجموعه فازی، یک سیستم استنتاج فازی (FIS) برای تشخیص سطح اهمیت واقعیِ این فاکتورها ایجاد می شود. نتیجۀ سیستم تصمیم گیری مطرح شده به مدیران وب سایت های خرید و فروش تامین کنندگان نرم افزاری در تعیین سطح اعتمادِ وب سایت هایشان کمک می کند و بطور موثر به آنها اجازۀ اصلاح کیفیتِ وب سایت را می دهد.
    کلمات کلیدی: فرایند تحلیل شبکه | منطق فازی | وب سایت های تجارت سیار | اعتماد | تصمیم گیری | خوشه بندی k-means


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 13
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 39

    حجم فایل: 1417 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  31500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
تجارت-الکترونیک
موضوعات