دانلود مقاله و خرید ترجمه:روابط بین چهار مفهوم (مشارکت، تعهد، وفاداری، و عادت) و ثبات در رفتار در اوقات فراغت و گردشگری
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت توریسم
  • روابط بین چهار مفهوم (مشارکت، تعهد، وفاداری، و عادت) و ثبات در رفتار در اوقات فراغت و گردشگری

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    روابط بین چهار مفهوم (مشارکت، تعهد، وفاداری، و عادت) و ثبات در رفتار در اوقات فراغت و گردشگری


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The relationships between four concepts (involvement, commitment, loyalty, and habit) and consistency in behavior across leisure and tourism


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Tourism Management Perspectives 13 (2015) 41–50


    چکیده انگلیسی:

    Lack of clarity in conceptualizing involvement, commitment, habit, and loyalty has led to confusion in their applications in the study of leisure and tourism. This paper traces their classical meanings and analyzes their theoretical and conceptual similarity and dissimilarity. Relationships among the concepts were also examined in the context of understanding consistency in patterns of leisure and tourist behavior. Data were collected online using convenience sampling, yielding a usable sample of N = 706. Multiple regression analyses demonstrate that involvement, commitment, habit, and loyalty have different relationships with consistency (i.e., participating in a favored leisure pursuit in tourism contexts). Since the four concepts were found to have their own attributes and psychological processes, it is suggested that they should not be used interchangeably, and in practice, different marketing strategies should be adopted, even when applied to those who show consistency in their leisure and tourism activities and behaviors.
    Keywords: Involvement | Commitment | Habit | Loyalty | Leisure-tourism consistency


    چکیده فارسی:

    عدم شفافیت در بیان مفاهیم مشارکت، تعهد، عادت، و وظیفه شناسی منجر به بروز اشتباه در کاربردهای آنها، در بررسی تفریح و توریسم شده است. این مقاله، مفاهیم سنتی آنها را دنبال می کند و تشابه و عدم تشابه نظری و مفهومیِ آنها را مورد تحلیل قرار می دهد. روابط میان این مفاهیم نیز در زمینۀ فهم سازگاری در الگوهای رفتاریِ تفریح و توریسم مورد بررسی قرار گرفته است. داده هایی بطور آنلاین با استفاده از نمونه برداریِ مصلحتی جمع آوری گردید که نمونه قابل استفادۀ N=706 را حاصل کرد. آنالیزهای رگرسیون چندمتغیره نشان می دهند که مشارکت، تعهد، عادت، و وظیفه شناسی روابط مختلفی با سازگاری دارند (یعنی، دخالت در پیگیریِ فراغتِ مطلوب در زمینه های توریسم ). از آنجاییکه چهار مفهوم یافته شد که در فرایندهای روانشناختی دخیل بودند، پیشنهاد می شود که نباید بطور تبادلی آنها را مورد استفاده قرار داد، و عملاً، راهبردهای مختلف بازاریابی بایستی اتخاذ شوند، حتی اگر برای کسانی بکار رود که در فعالیت ها و رفتارهای فراغتی و توریسمی خود سازگاری نشان می دهند.
    کلمات کلیدی : مشارکت | تعهد | عادت | وظیفه شناسی | سازگاری تفریح – توریسم


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 10
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 34

    حجم فایل: 171 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  31500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 1

کاربر سایت[1395/5/20]

با سلام خدمت شما کاربر عزیز. انشالله در اینده افزایش خواهیم داد تعداد رو

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-توریسم
موضوعات