دانلود مقاله و خرید ترجمه:رهبری در عصر دیجیتال: مطالعه ای بر روی اینکه چگونه رسانه های اجتماعی، در حال تغییر دادن کار متخصصان ارتباطات هستند؟
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیشنهادات ویژه
پکیج ویژه مقالات محاسبات ابری
پکیج ویژه مقالات زنجیره تامین
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت استراتژیک
  • رهبری در عصر دیجیتال: مطالعه ای بر روی اینکه چگونه رسانه های اجتماعی، در حال تغییر دادن کار متخصصان ارتباطات هستند؟

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    رهبری در عصر دیجیتال: مطالعه ای بر روی اینکه چگونه رسانه های اجتماعی، در حال تغییر دادن کار متخصصان ارتباطات هستند؟


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Leading in the digital age: A study of how social media are transforming the work of communication professionals


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Telematics and Informatics 33 (2016) 493–499


    نویسنده:

    Hua Jiang a, Yi Luo b, Owen Kulemeka c


    چکیده انگلیسی:

    This study examined: (1) how communication professionals’ understanding of social media’s strategic role was associated with their active social media use, and (2) how strategic social media management was related to communication professionals’ leadership behaviors. Analysis of an online survey from a national sample of communication professionals (n = 461) revealed the following. First, social media use was closely related to participants’ leadership behaviors. Second, years of experience, organizational type and size, size of communication staff, and professionals’ primary role as managers significantly impacted the social media use in communication-related work. Finally, communication professionals’ strategic vision about social media predicted their social media use.
    Keywords: Social media | Strategic communication management | Communication leadership | Communication professionals


    چکیده فارسی:

    این تحقیق موارد زیر را بررسی کرده است: (1) چگونه درک بهتر متخصصان ارتباطات از نقش راهبُردی رسانه های اجتماعی، با استفاده فعال از رسانه های اجتماعی مرتبط است؟ و (2) چگونه مدیریت راهبُردی رسانه های اجتماعی، با رفتار رهبری (رهبر بودن) متخصصان ارتباطات وابستگی دارد؟ تحلیل نتایج حاصل از یک تحقیق آنلاین از یک نمونه متخصصان ارتباطات ملی (461 نفر)، نتایج زیر را حاصل کرد. اولا" ، استفاده از رسانه های اجتماعی رابطه نزدیکی با رفتارهای رهبری شرکت کنندگان در تحقیق داشت. دوما"، میزان تجربیات، نوع و اندازه سازمانی، اندازه ارتباط بین کارکنان و نقش اصلی متخصصان به عنوان مدیرهای سازمان، به طور قابل توجهی روی استفاده از رسانه های اجتماعی در کارهای ارتباط-محور اثر داشت. نهایتا"، بینش راهبُردی متخصصان ارتباطات درباره رسانه های اجتماعی، استفاده آنها از این رسانه ها را پیش بینی کرد.
    کلمات کلیدی: رسانه های اجتماعی | مدیریت ارتباطات استراتژیک | رهبری ارتباطات | متخصصین ارتباطات


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 7
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 17

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 96 کیلوبایت


    قیمت: 33000 تومان  29700 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-استراتژیک
موضوعات
footer