دانلود مقاله و خرید ترجمه:استراتژی بازرگانی و مدیریت محیطی:ایجاد پشتیبانی تصمیم گیری در یک شرکت حمل و نقل عمومی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • استراتژی بازرگانی و مدیریت محیطی:ایجاد پشتیبانی تصمیم گیری در یک شرکت حمل و نقل عمومی

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    استراتژی بازرگانی و مدیریت محیطی:ایجاد پشتیبانی تصمیم گیری در یک شرکت حمل و نقل عمومی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Environmental Management and Business Strategy: Structuring the Decision-Making Support in a Public Transport Company


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Transportation Research Procedia 3 ( 2014 ) 155 – 164


    چکیده انگلیسی:

    The organizations ability to manage corporate environmental performance is emerging as a strategic issue for companies. Environmental decision-making requires an explicit methodology in which it must be possible to articulate the involvement of various stakeholders, incorporate multi-disciplinary knowledge, and integrate criteria involving trade-offs in order to deal with different opinions and heterogeneous factors. The choice of sustainable options for the company and the creation of commitments among stakeholders are a must for businesses. The mainmotivation of this paper is to present results from the initial steps of the development of a methodology to support decision-making of corporate environmental strategies. Illustrations from an ongoing case study are presented. Keywords: Business Strategy; Sustainability; Decision-Making; Environmental Management; ProblemStructuring; Stakeholders Involvement.


    چکیده فارسی:

    توانايي سازمان‌ها براي مديريت عملكرد محيطي شركت، يك موضوع استراتژيك براي شركت‌هاست. تصميم‌گيري محيطي به شيوه‌شناسي صريح نياز دارد كه در آن توجه درگيري ذينفعان مختلف، تلفيق دانش چند رشته‌ايي و ادغام معيارهاي مربوط به ارزيابي جهت پرداختن به عقايد مختلف و عوامل ناهمگن امكان‌پذير است. انتخاب گزينه‌هاي پايدار براي شركت و ايجاد تعهدات در بين ذينفعان براي مشاغل ضروري است. انگيزة اصلي اين مقاله ارائه نتايج از مراحل اولية ايجاد يك شيوه شناسي تا پشتيباني تصميم‌گيري استراتژي‌هاي محيطي شركت مي‌باشد. توضيحات از يك تحقيق موردي ارائه شده‌اند. کلمات کلیدی: استراتژي بازرگاني، پايداري، تصميم‌گيري، مديريت محيطي، ساختاربندي مسئله؛ درگيري ذينفعان


    سطح: آسان
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 10
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 20

    حجم فایل: 32 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی: مقاله دارای 6000 کلمه می باشد (24 صفحه استاندارد) که در کمترین حالت هزینه ترجمه مقاله 96000 هزار تومان خواهد شد که ترجمه مقاله با بالاترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب برای دانلود در اختیار کاربران قرار گرفته است




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات