دانلود مقاله و خرید ترجمه:تاثیرات دو حالت از ارتباط بین نسلی بر روی ارزش ویژه نام تجاری
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • تاثیرات دو حالت از ارتباط بین نسلی بر روی ارزش ویژه نام تجاری

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    تاثیرات دو حالت از ارتباط بین نسلی بر روی ارزش ویژه نام تجاری


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Influences of two modes of intergenerational communication on brand equity


    منبع:

    sciencedirect - Journal of Business Research xxx (2014) xxx–xxx


    چکیده انگلیسی:

    Intergenerational (IG) communication within a family is an important source of brand equity. This study investigates how IG communication influences brand equity through multiple mechanisms. A careful examination of the nature and process of IG communication reveals two distinctive modes of IG influences—IG conversation and IG recommendation. Evidence from a large scale empirical study using structural equation modeling shows that these two modes of IG communication differentially impact brand equity through contrasting mechanisms. Managerial implications and directions for future research are discussed. Keywords: IG influence, IG communication, IG-influences-based brand equity (IGBE), Brand equity, Chinese consumers


    چکیده فارسی:

    ارتباطات بین نسلی (IG) درون یک خانواده یک منبع مهم برای ارزش ویژه برند است. این مطالعه به بررسی این می پردازد که ارتباطات IG چگونه از طریق مکانیسم های متعدد ارزش ویژه برند را تحت تاثیر قرار می دهند. یک بررسی دقیق از ماهیت و فرایند ارتباطات IG نشان می دهد که دو حالت متمایز از تاثیرات IG وجود دارد- گفتگوی IG و توصیه IG. مدارک و شواهد از یک مطالعه تجربی در مقیاس بزرگ با استفاده از مدل معادلات ساختاری نشان می دهد که این دو حالت ارتباط IG بطور متفاوتی از طریق مکانیسم های متضاد بر ارزش ویژه برند تاثیر می گذارند. مفاهیم و دستورالعمل های مدیریتی برای تحقیقات آتی مورد بحث قرار می گیرد. کلید واژه ها: تاثیر IG ، ارتباط IG ،ارزش ویژه نام تجاری مبتنی بر تاثیر IG (IGBE)، ارزش ویژه برند ، مصرف کنندگان چینی. ارتباطات بین نسلی (IG) درون یک خانواده یک منبع مهم برای ارزش ویژه برند است. این مطالعه به بررسی این می پردازد که ارتباطات IG چگونه از طریق مکانیسم های متعدد ارزش ویژه برند را تحت تاثیر قرار می دهند. یک بررسی دقیق از ماهیت و فرایند ارتباطات IG نشان می دهد که دو حالت متمایز از تاثیرات IG وجود دارد- گفتگوی IG و توصیه IG. مدارک و شواهد از یک مطالعه تجربی در مقیاس بزرگ با استفاده از مدل معادلات ساختاری نشان می دهد که این دو حالت ارتباط IG بطور متفاوتی از طریق مکانیسم های متضاد بر ارزش ویژه برند تاثیر می گذارند. مفاهیم و دستورالعمل های مدیریتی برای تحقیقات آتی مورد بحث قرار می گیرد. کلید واژه ها: تاثیر IG ، ارتباط IG ،ارزش ویژه نام تجاری مبتنی بر تاثیر IG (IGBE)، ارزش ویژه برند ، مصرف کنندگان چینی.


    سطح: دشوار
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 24

    حجم فایل: 788 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی: یک مقاله بسیار جامع در خصوص برند.




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات