دانلود مقاله و خرید ترجمه:متخصصان روابط عمومی در ویتنام: دیدگاه ها در مورد یک حوزۀ نو ظهور
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده روابط عمومی
  • متخصصان روابط عمومی در ویتنام: دیدگاه ها در مورد یک حوزۀ نو ظهور

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    متخصصان روابط عمومی در ویتنام: دیدگاه ها در مورد یک حوزۀ نو ظهور


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Vietnamese public relations practitioners: Perceptions of an emerging field


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - Public Relations Review 40 (2014) 483–491


    چکیده انگلیسی:

    Our exploratory research into contemporary PR practice in Vietnam is underpinned by 12 semi-structured interviews with senior Vietnamese PR executives from various agencies. We selectively use professionalism as an underlying theoretical framework to explore key areas of PR as a profession in Vietnam by considering the impact of environmental variables such as culture and the media system. This paper provides a current snapshot of how an industry introduced by Western multinational corporations has adapted to the Vietnamese context. Demand for PR in Vietnam is still mostly driven by multinational corporations to promote products through media relations. Many Vietnamese companies are unsure about investing in PR due to a limited understanding of what it is, misperceiving the practice as advertorial placement due to a widely entrenched “envelope culture”. We have found interpersonal relationships during and outside of official work hours are highly valued for effective PR practice, and that clients mostly rely on agencies to implement execution rather than advise on long-term strategies. Our findings underscore the need for the establishment of a professional association and more PR training courses to increase understanding about the relatively new Vietnamese PR industry and guide its future development. Keywords: Vietnam PR International PR Professionalism


    چکیده فارسی:

    پژوهش تجربی ما با موضوع روش های روابط عمومی معاصر در کشور ویتنام بر 12 مصاحبه آزاد از طریق طرح پرسش های از پیش طراحی نشده با مدیران روابط عمومی ویتنامی از آژانس های مختلف مبتنی است. در این تحقیق، عامدانه از موضوع حرفه گرایی به عنوان چارچوب نظری پایه برای بررسی حوزه های محوری روابط عمومی به عنوان یک حرفه در کشور ویتنام استفاده شده است. در این راستا تأثیر متغیرهای زیست محیطی نظیر فرهنگ و سیستم رسانه ای مورد توجه قرار گرفته است. این مقاله اطلاعاتی را در مورد نحوه معرفی یک صنعت توسط شرکت های چند ملیتی غربی و انطباق آن با بافت ویتنامی ارائه می دهد. انگیزه های تقاضا برای روابط عمومی در ویتنام عمدتا از طرف شرکت های چند ملیتی برای تبلیغ محصولات از طریق روابط رسانه ای ایجاد می شود. بسیاری از شرکت های ویتنامی نسبت به سرمایه گذاری در زمینه روابط عمومی اطمینان ندارند زیرا شناخت کافی در مورد روابط عمومی ندارند، و به دلیل ’فرهنگ پاکت هدیه دادن ‘ درک درستی از نگارش آگهی های به سبک سرمقاله ندارند. در این تحقیق مشخص شد که روابط میان فردی در خلال ساعات کار رسمی و خارج از آن برای روابط عمومی کارآمد بسیار ارزشمند است، و اینکه مخاطبان اساساً به آژانس هایی اعتماد می کنند که به جای رایزنی در مورد راهبردهای بلند مدت، خود مرد عمل هستند. یافته های ما نیاز به ایجاد یک انجمن حرفه ای و برگزاری دوره های آموزشی روابط عمومی برای بالابردن میزان درک و آگاهی در مورد صنعت نسبتا جدید روابط عمومی ویتنامی و پیشبرد توسعه آتی آن را اثبات نمود. واژگان کلیدی: ویتنام؛ روابط عمومی؛ روابط عمومی بین الملل؛ حرفه گرایی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 30

    حجم فایل: 39 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی: مقاله دارای 6500 کلمه می باشد (26 صفحه استاندارد) که در کمترین حالت هزینه ترجمه مقاله 80000 هزار تومان خواهد شد که ترجمه مقاله با بالاترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب برای دانلود در اختیار کاربران قرار گرفته است




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
روابط-عمومی
موضوعات