دانلود مقاله و خرید ترجمه:بررسی چگونگی مدیریت تغییرات در برنامه آموزشی پرستاران از طریق به کارگیری یک مدل تجاری مدیریت تغییرات: یک تحقیق کیفی مورد-محور
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • بررسی چگونگی مدیریت تغییرات در برنامه آموزشی پرستاران از طریق به کارگیری یک مدل تجاری مدیریت تغییرات: یک تحقیق کیفی مورد-محور

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بررسی چگونگی مدیریت تغییرات در برنامه آموزشی پرستاران از طریق به کارگیری یک مدل تجاری مدیریت تغییرات: یک تحقیق کیفی مورد-محور


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Evaluation of how a curriculum change in nurse education was managed through the application of a business change management model: A qualitative case study


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Nurse Education Today 36 (2016) 133–138


    چکیده انگلیسی:

    Background: Curriculum changes are a regular feature of nurse education, yet little is known about how such changes are managed. Research in this arena is yet to emerge.
    Objective: Evaluation of how a curriculum change in nurse education was managed through the application of a business change management model.
    Method: A qualitative case study: the single case was the new curriculum, the Primary Care Pathway. Participants and Setting: One executive, three senior managers, two academics and nineteen students participated in this study in one faculty of health and social care in a higher education institution.
    Results: The findings suggest that leadership was pivotal to the inception of the programme and guiding teams managed the change and did not take on a leadership role. The vision for the change and efforts to communicate it did not reach the frontline. Whilst empowerment was high amongst stakeholders and students, academics felt dis-empowered. Short-term wins were not significant in keeping up the momentum of change. The credibility of the change was under challenge and the concept of the new programme was not yet embedded in academia.
    Conclusion: Differences between the strategic and operational part of the organisation surfaced with many challenges occurring at the implementation stage. The business change model used was valuable, but was found to not be applicable during curriculum changes in nurse education. A new change model emerged, and a tool was developed alongside to aid future curriculum changes.
    Keywords: Change management | Nurse education | Change model | Curriculum changes


    چکیده فارسی:

    پیش زمینه: تغییرات برنامه های آموزشی، یک ویژگی منظم آموزش پرستاران می باشد و هنوز دانش اندکی درباره چگونگی مدیریت این تغییرات، وجود دارد. تحقیق در این زمینه هنوز ادامه دارد.
    هدف: بررسی چگونگی مدیریت یک تغییر در برنامه های آموزشی پرستاران در زمینه کاربرد یک مدل برای مدیریت تغییرات حرفه ای انجام شد.
    روش: یک مطالعه کیفی موردی: تنها مورد، برنامه آموزشی جدید بود، یعنی روش اصلی مراقبت.
    شرکت کنندگان و ضوابط: یک مدیر اجرایی، سه مدیر ارشد، دو فارغ التحصیل و نوزده دانشجوی داشنکده پزشکی و سلامت اجتماعی یک موسسه آموزش عالی، دراین تحقیق شرکت کردند.
    نتایج: یافته ها نشان دادند که داشتن رهبر برای آغاز برنامه بسیار اساسی است و گروههای راهنما فقط تغییرات را مدیریت کرده و نقش رهبری را به عهده نداشتند. داشتن بینشی درباره تغییرات و تلاش برای برقراری ارتباط با آن، به اولویت نرسیدند. درحالیکه اختیارات دانشجویان ، زیاد بود ولی فارغ التحصیلان اختیاری نداشتند. دستاوردهای کوتاه مدت، جهت تداوم شدت تغییرات، قابل توجه نبودند. اعتبار تغییرات، مورد چالش بود و مفهوم برنامه جدید هنوز در مجامع علمی جا نیفتاده است.
    نتیجه گیری: تفاوتهای بین بخشهای راهبُردی و عملی سازمان، در مرحله اجرا کردن با چالشهای زیادی روبه روست. مدل تغییرات حرفه ای به کار رفته، ارزشمند بود، ولی برای تغییرات برنامه آموزشی پرستاران، قابل کاربرد نبود. یک مدل جدید تغییرات، پدیدار شده و در کنار آن یک ابزار جهت به کارگیری در تغییرات آتی برنامه آموزشی، ایجاد شده است.
    کلیدواژه ها: مدیریت تغییرات، آموزش پرستاری، مدل تغییرات، تغییرات برنامه آموزشی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 6
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 20

    حجم فایل: 611 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات