دانلود مقاله و خرید ترجمه:کنترل تعارض، اعتماد و تعهد در روابط برون سپاری: مطالعه چینی و هندی
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • کنترل تعارض، اعتماد و تعهد در روابط برون سپاری: مطالعه چینی و هندی

    سال انتشار:

    2011


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    کنترل تعارض، اعتماد و تعهد در روابط برون سپاری: مطالعه چینی و هندی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Conflict handling, trust and commitment in outsourcing relationship: A Chinese and Indian study


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Industrial Marketing Management 40 (2011) 109–117


    چکیده انگلیسی:

    This paper presents a theoretical and empirical model that identifies conflict handling typologies which affect trust and commitment in B2B outsourcing relationship. Three typologies of conflict handling namely integrating, accommodating and compromising were examined for their effects on trust and commitment of Chinese and Indian human resource (HR) outsourcing service providers. The paper also considered the moderating effect of culture in the relationship. Data was collected from Chinese and Indian firms providing HR outsourcing services and analyzed using factor and hierarchical multiple regression analyses. We found both similarities and dissimilarities in the outcomes of the study. Specifically, conflict handling styles are significantly associated with trust and commitment. Trust mediates in the association of conflict handling styles with commitment. The impact of compromising conflict handling on trust and commitment is moderated by culture — significantly higher for the Chinese service providers compared to the Indians. Culture has also a direct impact on commitment but not on trust. Theoretical, cultural and managerial implications of the findings are presented.
    Keywords: B2B | Outsourcing relationship | Trust | Commitment | Conflict handling | Culture | Chinese | Indian


    چکیده فارسی:

    اين مطالعه مدل تجربي و نظری را ارائه مي كند كه توپولوژی کنترل تعارض را که اعتماد و تعهد را در روابط برون سپاري B2B (تجاری- تجاری) تحت تاثیر قرار می دهد، شناسايي مي كند. سه توپولوژی کنترل تعارض با نام هاي: ادغام ، انطباق و تراضی براي اثرات آنها روي اطمينان و تعهد ارائه دهندگان خدمات برون سپاري منابع انساني (HR) هندي و چيني مورد بررسی قرار گرفته است. اين مقاله همچنين تاثير متعادل كننده فرهنگ در روابط را هم مورد ملاحظه قرارمي دهد. داده ها از شرکت های هندی و چینی که خدمات برون سپاری که منابع انسانی را فراهم می کنند و به تحلیل آن ها با استفاده از تحلیل رگرسیون چندگانه زنجیره ای پرداخته اند، گرداوری شده است. همچنین خروجي هاي مشابه و غير مشابه اي در مطالعه مد نظر قرار می دهیم. مخصوصا اينكه، شيوه هاي کنترل تعارض، به طور قابل ملاحظه اي در ارتباط با تعهد و اطمينان می باشند. اطمينان به عنوان میانجی در ارتباط با شیوه های کنترل تعارض با تعهد می باشد. اثر مقايسه كردن کنترل تعارض در اطمينان و تعهد از طريق فرهنگ تعديل مي گردد- به طور قابل ملاحظه اي براي ارائه دهندگان خدمات چيني بالاتر از هندوها می باشد. فرهنگ همچنين اثر مستقيم روي تعهد دارد اما نه روي اطمينان. پیامدهای نظری، فرهنگي و مديريتي يافته ها نشان داده شده است.
    کلیدواژه: B2B (تجاری-تجاری) | ارتباط برون سپاری | اعتماد | تعهد | کنترل تعارض | فرهنگ | چینی | هندی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 34

    حجم فایل: 127 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات