دانلود مقاله و خرید ترجمه:خرید خدمات و خلق ارزش: به سوی خریدهای سیستماتیک
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • خرید خدمات و خلق ارزش: به سوی خریدهای سیستماتیک

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    خرید خدمات و خلق ارزش: به سوی خریدهای سیستماتیک


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Service purchasing and value creation: Towards systemic purchases


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Int. J. Production Economics 147 (2014) 53–61


    چکیده انگلیسی:

    The aim of this paper is to clarify the problematic issues of the procurement of service bundles and their value potential for business customers. Creating customer value is an essential aspect of service provision given the need to find new strategic options with value potential in supply chains and networks. In the paper we review the results of a recent survey on value creation in service bundles. We address two research questions concerning the characteristics of value creation in service purchasing, and the correlation between procurement strategies and the creation of value for customers. In order to find answers we carried out a survey among customers of the case company. From the responses we identified various customer segments. In order to explore the buying behavior of the different customer groups we conducted analyses of statistical variance between the clusters. According to the results, there was significant variation in almost all the selected variables. In the following we focus on the study design and the results, and discuss the findings.
    Keywords: Service purchasing | Customer value | Service integration


    چکیده فارسی:

    هدف این مقاله، توضیح و روشن کردن جنبه های مشکل سازِ بسته های خدماتی و ارزش بالقوه آنها برای مشتریان کسب و کار است. خلق ارزش برای مشتری یک جنبه ضروری ارائه خدمات است و نیاز به یافتن گزینه های راهبُردی جدید در ارزش بالقوه زنجیره ها وش بکه های عرضه دارد. در این مقاله، ما نتایج یک مطالعه اخیر را روی خلق ارزش در بسته های خدماتی مرور می کنیم. ما دو پرسش در رابطه با ویژگی های خلق ارزش را در خرید خدمات، و همکاری بین راهبُردهای عرضه و خلق ارزش برای مشتریان را بررسی می کنیم. به منظور یافتن جوابهای این سوالات، ما یک ارزیابی بین مشتریان شرکت مورد نظر انجام دادیم. با بررسی پاسخ های داده شده، ما بخشهای مختلف مشتریان را شناسایی کردیم. به منظور بررسی رفتار گروههای مختلف مشتریان در همگام خرید، ما تحلیل واریانس اماری را بین دسته های مختلف مشتریان انجام دادیم. طبق نتایج، اختلاف قابل توجهی در تقریبا" همه متعیرهای انتخاب شده وجود داشت. در ادامه، ما روی طراحی مطالعه و نتایج تمرکز کرده و یافته های خود را مورد بحث قرار می دهیم.
    کلمات کلیدی: خرید سرویس | ارزش مشتری | یکپارچه سازی خدمات


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 31

    حجم فایل: 92 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  31500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات