دانلود مقاله و خرید ترجمه:مروری بر بسترهای خرید گروهی برای مدیریت درآمد رستوران
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده تجارت الکترونیک
  • مروری بر بسترهای خرید گروهی برای مدیریت درآمد رستوران

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    مروری بر بسترهای خرید گروهی برای مدیریت درآمد رستوران


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Exploring group-buying platforms for restaurant revenue management


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - International Journal of Hospitality Management 52 (2016) 154–159


    چکیده انگلیسی:

    Capacity utilization is a major concern for restaurants as they seek to maximize revenues, because unoccupied restaurant tables, which essentially represent lost revenue, cannot be stored for use on other days. A new type of social commerce, namely group-buying platforms has achieved great success in attracting new consumers and increasing store traffic. This study attempts to discuss how restaurants can utilize group-buying platforms as a revenue management tool and to identify the key features of restaurant deals which can help generate sales and revenues on these platforms.
    Keywords: Group buying | Social commerce | Restaurant revenue management | Distribution channel


    چکیده فارسی:

    از آنجایی که رستورنها به دنبال درآمد حداکثری هستند، استفاده از ظرفیت های رستوران، یک نگرانی عمده برای آنها ست ،چون میزهای خالی رستورانها که الزاما" نشانگر از دست رفتن درآمد هستند، نمی توانند برای استفاده در روزهای دیگر ذخیره شوند. یک نوع جدید تجارت اجتماعی با نام بستر های خرید گروهی، به موفقیت زیادی در زمینه جذب مشتریان جدید و افزایش تردد و شلوغی فروشگاهها دست یافته است. این تحقیق تلاش می کند تا روی چگونگی استفاده رستورانها از بسترهای خرید گروهی به عنوان یک ابزار مدیریت درآمد بحث کند و ویژگیهای کلیدی این ابزار را که به رستورانها کمک می کنند تا فروش ها و درآمدهای جدیدی از این طریق تولید کنند، شناسایی کند.
    کلمات کلیدی: خرید گروهی | تجارت اجتماعی | مدیریت درآمد رستوران | کانال توزیع


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 6
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 19

    حجم فایل: 76 کیلوبایت


    قیمت: 31000 تومان  27900 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
تجارت-الکترونیک
موضوعات