دانلود مقاله و خرید ترجمه:رهبری خدمتگزار به عنوان سابقه اعتماد در سازمان
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • رهبری خدمتگزار به عنوان سابقه اعتماد در سازمان

    سال انتشار:

    2010


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    رهبری خدمتگزار به عنوان سابقه اعتماد در سازمان


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Servant leadership as antecedent of trust in organizations


    منبع:

    emerald - Leadership & Organization, Development Journal, Vol. 31 No. 7, 2010, pp. 643-663


    چکیده انگلیسی:

    Purpose – This study sets out to examine the impact of servant leadership (SL) on followers’ trust in their leaders.
    Design/methodology/approach – Data from 555 employees of two educational institutions were obtained using measures of servant leadership behaviors and followers’ trust in their leader.
    Findings – Servant leadership is a significant predictor of trust with covenantal relationship, responsible morality and transforming influence as the key servant leadership behaviors significantly contributing to followers’ trust in their leaders. Subordinates who perceived high servant leadership behavior in their leaders had significantly higher trust levels compared with those who perceived low servant leadership behavior in their leaders.
    Research limitations/implications – While the relationship between leadership and trust has attracted scholarly interests for many years, the underlying process of how trust in the leader-follower relationships is developed remains unknown. The current study addresses this gap in the literature by empirically testing the linkages between servant leadership behavior and followers’ trust in their leaders.
    Practical implications – The study suggested specific trust-building behaviors in which leaders should continually engage: articulation of a shared vision, role-modeling, demonstration of concern and respect for followers, and integrity-infused decisions and actions.
    Originality/value – The current study represents the first large-scale attempt that empirically tests the linkages between servant leadership behavior and followers’ trust in their leaders.
    Keywords: Leadership | Trust
    Paper type: Research paper


    چکیده فارسی:

    هدف - هدف از این مطالعه بررسی تاثیر رهبر خدمتگزار (SL) در مورد اعتماد پیروان از رهبران خود می باشد.
    طرح / روش / رویکرد - داده ها از 555 کارمند با استفاده از اقدامات رفتارهای رهبر خدمتگزار و اعتماد پیروان به رهبرشان از دو نهاد آموزشی بدست آمده است.
    یافته ها - رهبر خدمتگذار پیش بینی کننده معناداری از اعتماد با رابطه توافقی می باشد ، اخلاق مسئول و نفوذ تبدیل همچون رفتارهای کلیدیِ رهبر خدمتگزار به طور معناداری در اعتماد پیروان به رهبران شان سهم دارد. زیردستانی که رفتار رهبر خدمتگزاری بالایی را از رهبران خود دریافت نموده اند، در مقایسه با افرادی که رفتار رهبر خدمتگزار کمی از رهبران خود دریافت نموده اند، سطوح اعتماد بالاتری دارند.
    محدودیتها / مفاهیم تحقیق - در حالی که سال های بسیاری ست که رابطه بین رهبری و اعتماد، منافع علمی را به خود جلب کرده، روند اساسی چگونگی اعتماد به روابط رهبر و پیرو ناشناخته باقی مانده است. مطالعه حاضر، این شکاف در مطالعات تجربی ارتباط بین رفتار رهبر خدمتگزار و اعتماد پیروان از رهبران خود را بررسی می نماید.
    مفاهیم عملی - این مطالعه خاص رفتار اعتماد سازی را نشان می دهد که در آن رهبران باید به طور مداوم متعهد به امور ذیل باشند: بیان دیدگاه مشترک ، بررسی میزان تاثیر، اثر نمایشی نگرانی و احترام به پیروان، و تمامیت القائی تصمیمات و اقدامات.
    اصالت / ارزش - مطالعه حاضر نشان دهنده مقیاس بزرگ تلاشی است که به طور تجربی ارتباط بین رفتار رهبر خدمتگزار و اعتماد پیروان به رهبران خود را بررسی می نماید.
    واژه های کلیدی: رهبری | اعتماد


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 21
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 36

    حجم فایل: 165 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  22500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات