دانلود مقاله و خرید ترجمه:هوش تجاری در توزیع مجله
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده هوش تجاری
  • هوش تجاری در توزیع مجله

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    هوش تجاری در توزیع مجله


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Business intelligence in magazine distribution


    منبع:

    sciencedirect - elsevier - International Journal of Information Management 34 (2014) 58– 62


    چکیده انگلیسی:

    This case discusses the use of business intelligence systems in the running and optimisation of magazine distribution by a UK company. The company collects a wide range of data to help it monitor and optimise a supply chain involving subcontractors. The case study raises a number of issues which are discussed. It illustrates the variety of forces which are driving companies to adopt business intelligence systems. It demonstrates how business intelligence systems can help run business processes. It explores the problems and issues with sourcing, collecting and cleaning data. Issues around anonymisation and the concept of a ‘single version of the truth’ are discussed and ethical issues highlighted. It concludes that an understanding of the role of interpretation in data collection, collation and subsequent decision making is critical to business intelligence and calls for more research in this area.
    Keywords: Business intelligence | Information interpretation | Small enterprise supply chain


    چکیده فارسی:

    این مورد درباره استفاده از سیستمهای هوش تجاری در راه اندازی و بهینه سازی توزیع مجله توسط شرکت UK بحث می کند.این شرکت حجم گسترده ای از داده ها را برای کمک به نظارت و بهینه سازی یک زنجیره تامین که با قراردادهای فرعی سروکار دارد، جمع آوری می کند. مطالعه موردی، موضوعات زیادی را به وجود می آورد که روی آنها بحث می شود. مطالعه موردی تنوع تلاشهایی را که برای ایجاد شرکت هایی که در آنها از سیستمهای هوش تجاری بهره می برند، نشان می دهد. همچنین نشان می دهد که چگونه سیستمهای هوش تجاری می توانند به راه اندازی فرایندهای کسب و کار کمک کنند. مطالعه موردی مشکلات و مسائل موجود در منبع یابی، جمع آوری و پاکسازی داده ها را بررسی می کند. مسائل رونشناختی پیرامون مطالعه موردی و مفهوم "تنها نسخه حقیقت" مورد بحث قرار گرفته و موضوعات اخلاقی نیز پُررنگ تر می شوند. این مقاله نتیجه می گیرد که درک کردن نقش تفسیر در جمع آوری داده، تطبیق و متعاقبا" تصمیم گیری درباره هوش تجاری بسیار اساسی و مهم است و تحقیقات بیشتری را در این زمینه می طلبد.
    کلیدواژه ها: هوش تجاری | تفسیر اطلاعات | زنجیره تامین کسب و کار کوچک


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 5
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 17

    حجم فایل: 207 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  22500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
هوش-تجاری
موضوعات