دانلود مقاله و خرید ترجمه:نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The role of digital and social media marketing in consumer behavior


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Current Opinion in Psychology 2016, 10:17–21


    چکیده انگلیسی:

    This article reviews recently published research about consumers in digital and social media marketing settings. Five themes are identified: (i) consumer digital culture, (ii) responses to digital advertising, (iii) effects of digital environments on consumer behavior, (iv) mobile environments, and (v) online word of mouth (WOM). Collectively these articles shed light from many different angles on how consumers experience, influence, and are influenced by the digital environments in which they are situated as part of their daily lives. Much is still to be understood, and existing knowledge tends to be disproportionately focused on WOM, which is only part of the digital consumer experience. Several directions for future research are advanced to encourage researchers to consider a broader range of phenomena.


    چکیده فارسی:

    این مقاله اخیرا تحقیقات تازه منتشره پیرامون مشتریان در فضاهای بازاریابی رسانه های دیجیتالی و اجتماعی را نقد و بررسی نموده است. پنج موضوع شناسایی شده اند: 1) فرهنگ دیجیتالی مشتری، 2) واکنش ها به تبلیغات دیجیتالی، 3) اثرات محیطهای دیجیتالی بر رفتار مشتری، 4) محیطهای متحرک و 5) واژه های مصطلح آنلاین (WOM). این مقالات جمعی از زوایای بسیار متفاوتی بر شیوه ی تاثیر گذاری تجربه ی مشتری و شیوه ای که تجربه ی مشتری تحت تاثیر محیطهای دیجیتالی قرار میگرد که در آنهابه صورت بخشی از زندگی روزمره ی خود قرار میگیرند، روشنگری میکنند.هم چنان چیزهای زیادی برای شناخت وجود دارند و دانش موجود در صدداز به طور نامتناسبی بر WOM تاکید نماید، که تنها بخش تجربه مشتری دیجتال محسوب میگردد. رهنمودهای متعددی برای تحقیقات آینده برای تشویق محققان برای بررسی طیف وسیعی از پدیده ها، پیش میروند.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 5
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 13

    حجم فایل: 50 کیلوبایت


    قیمت: 18000 تومان  16200 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 1

باران[1395/1/21]

با سلام هزینه ی فقط(مقدمه و نتیجه گیری ) مقاله مربوطه را لطفا برایم ارسال کنید. قبلا از لطف شما برای ارسال رایگان ترجمه مقدمه ی دیروز سپاسگزارم در مورد مقاله شرکتهای هواپیمایی ذکر شده 2016 اما در ص اول مقاله لاتین 2015 چاپ شده،قبلا از سایت شما خرید داشته ام و با این موضوع مواجه بوده ام .لطفا پیگیر باشید .همچنین مقاله های 2016 بیشتری در سایت بگذارید از زحمات شما سپاسگزارم.همیشه شاد و سلامت باشید.با تشکر.

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات