دانلود مقاله و خرید ترجمه:ارزیابی کیفیت آموزش از راه دور مبتنی بر اینترنت در دانشگاههای مجازی ایران
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده آموزش الکترونیک
  • ارزیابی کیفیت آموزش از راه دور مبتنی بر اینترنت در دانشگاههای مجازی ایران

    سال انتشار:

    2013


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    ارزیابی کیفیت آموزش از راه دور مبتنی بر اینترنت در دانشگاههای مجازی ایران


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Internet Based Distance Education Quality Assessment in Iranian Virtual Universities


    منبع:

    Journal of Basic and Applied Scientific Research, 3(1)39-44, 2013


    چکیده انگلیسی:

    The purpose of this study is to examine the quality of internet based distance Education in virtual universities in Iran based on 7 components of the internet based distance education quality and determining the differences between the present and favorable situation. The research method is a descriptive survey. The statistical population consists of students, administrators and faculty members of Shiraz virtual University, Science and Technology, Amirkabir, Tehran, and Hadith sciences universities. The sample included 538 students, 9 administrators and 9 faculty members which were selected randomly. Researcher’s measuring instrument was a questionnaire of the quality of internet based distance education borrowed from Institute for Higher Education Policy (IHEP). The validity of the instrument was achieved through content validity and the reliability through Cronbach Alpha. The results showed that there is a significant difference between present and favorable situation of the 7 components of internet based distance education quality. Factor analysis proved the present situation; questionnaire proved the favorable situation and eclectic models proved quality factors.
    KEY WORDS: Quality | internet based distance education | Iranian virtual universities.


    چکیده فارسی:

    هدف از این مطالعه بررسی کیفیت آموزش از راه دور مبتنی بر اینترنت در دانشگاه مجازی در ایران بر اساس 7 اجزای کیفیت آموزش از راه دور مبتنی بر اینترنت و تعیین تفاوت بین وضعیت موجود و مطلوب است. روش پژوهش یک بررسی توصیفی است. جامعه آماری شامل دانشجویان، مدیران و اعضای هیأت علمی دانشگاه مجازی شیراز، علم و صنعت، امیرکبیر، تهران و دانشگاه علوم حدیث مي باشد. نمونه شامل 538 دانش آموزان، 9 مدیران و 9 اعضای هیات علمی است که به صورت تصادفی انتخاب شدند. اندازه گیری ابزار محققان پرسشنامه کیفیت آموزش از راه دور مبتنی بر اینترنت موسسه از نظر سیاست آموزش عالی (IHEP) است. اعتبار ابزار از طريق روش اعتبار محتوا و قابلیت اطمینان از طریق آلفای کرونباخ به دست آمد. نتایج نشان داد که اختلاف معنی داری بین وضعیت حال و وضعيت مطلوب از 7 اجزای کیفیت آموزش از راه دور مبتنی بر اینترنت وجود دارد. تحلیل عاملی وضع موجود را ثابت مي كند. پرسشنامه وضعیت مطلوب و مدل های التقاطی عوامل کیفیت را ثابت كرد.
    کلمات کلیدی: کیفیت | آموزش از راه دور مبتنی بر اینترنت | دانشگاههای مجازی ایران.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 6
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 17

    حجم فایل: 82 کیلوبایت


    قیمت: 18000 تومان  16200 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
آموزش-الکترونیک
موضوعات