دانلود مقاله و خرید ترجمه:چشم اندازهای اجرای اصول مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) در آموزش
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت کیفیت
  • چشم اندازهای اجرای اصول مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) در آموزش

    سال انتشار:

    2013


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    چشم اندازهای اجرای اصول مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) در آموزش


    عنوان انگلیسی مقاله:

    The prospects of implementing the principles of Total Quality Management (TQM) in education


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Procedia - Social and Behavioral Sciences 93 ( 2013 ) 1138 – 1141


    چکیده انگلیسی:

    Lately there have been initiatives in stimulating an improvement in the quality of products/services, both on national and international levels. In Europe there is the European Foundation for the Management of Quality, that accords the European Award for Quality and on the international level there is the set of ISO 9000 standards. This new perception of quality has now reached education. Educational institutions are required to devise their own specific ways of approaching the matter of quality and to demonstrate publicly that they too, can provide consistent highquality services. Among the new initiatives we can note the insuring of quality, the total quality and the management of total quality, aiming at improving quality, seeking to achieve excellence too. The paper aims to highlight this new philosophy, this new methodology called TQM that helps educational institutions to master changes and establish their own ideas so as to be able to face the new external pressures of competition and we tried to present the prospects of implementing TQM in education.
    Keywords: Total Quality Management | outside "customers" | "supplier-customer" relationship | ISO 9000 standards


    چکیده فارسی:

    به تازگی طرح هایی در تحریک بهبود کیفیت محصولات / خدمات، هم در سطح ملی و هم بین المللی به وجود آمده است. در اروپا، بنیاد اروپایی برای مدیریت کیفیت وجود دارد که رای اروپا را برای کیفیت مطابق و سازگار کرده و در سطح بین المللی مجموعه ای از استانداردهای ابزو 9000 (ISO 9000) را قرار می دهد. این ادراک جدید از کیفیت در حال حاضر به آموزش رسیده است. موسسات آموزشی ملزم به تعبیه (اختراع) روش های خاص خود برای نزدیک شدن به موضوع کیفیت و برای آشکارا نشان دادن اینکه که آنها نیز می توانند خدمات با کیفیت بالای سازگار را فراهم کنند. در میان ابتکارات و طرح های جدید، می توانیم به تضمین کیفیت، کیفیت فراگیر و مدیریت کیفیت فراگیر، با هدف بهبود کیفیت، که به دنبال رسیدن به تعالی است، اشاره نماییم. این مقاله هدف برجسته ساختن این فلسفه جدید را دارد، این روش جدید مدیریت کیفیت فراگیر نامیده می شود که به موسسات آموزشی برای تغییرات بزرگ و ایجاد ایده های آنها کمک می کند به صورتی که قادر به رویارویی با فشارهای جدید بیرونی ناشی از رقابت باشند و ما سعی در ارائه چشم اندازهای اجرای مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش هستیم.
    کلمات کلیدی: مدیریت کیفیت جامع | "مشتریان" خارجی | ارتباط "عرضه کننده - مشتری" | استانداردهای ایزو 9000


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 4
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 8

    حجم فایل: 31 کیلوبایت


    قیمت: 12000 تومان  10800 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-کیفیت
موضوعات