دانلود مقاله و خرید ترجمه:اگر شما عاشق چیزی هستید،اجازه دهید که آن همراه شما باشد:بازاریابی همراه و رسانه های اجتماعی همراه 4×4
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • اگر شما عاشق چیزی هستید،اجازه دهید که آن همراه شما باشد:بازاریابی همراه و رسانه های اجتماعی همراه 4×4

    سال انتشار:

    2012


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    اگر شما عاشق چیزی هستید،اجازه دهید که آن همراه شما باشد:بازاریابی همراه و رسانه های اجتماعی همراه 4×4


    عنوان انگلیسی مقاله:

    If you love something, let it go mobile: Mobile marketing and mobile social media 4x4


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Business Horizons (2012) 55, 129—139


    چکیده انگلیسی:

    Social media applications–—including collaborative projects, micro-blogs/ blogs, content communities, social networking sites, and virtual worlds–—have become part of the standard communication repertoire for many companies. Today, with the creation of increasingly powerful mobile devices, numerous social media applications have gone mobile and new entrants are constantly appearing. The purpose of this article is to take account of this evolution, and provide an introduction to the general topic of mobile marketing and mobile social media. Herein, we define what mobile social media is, what it is not, and how it differs from other types of mobile marketing applications. Further, we discuss how firms can make use of mobile social media for marketing research, communication, sales promotions/discounts, and relationship development/loyalty programs. We present four pieces of advice for mobile social media usage, which we refer to as the ‘Four I’s’ of mobile social media. Finally, we conclude by providing some thoughts on the future evolution of this new and exciting type of application.
    KEYWORDS: Social media | Mobile marketing | Mobile social media | Geo-localization | Smartphone | Foursquare | Facebook Places | Google Latitude | Gowalla | Groupon Now


    چکیده فارسی:

    برنامه های کاربردی رسانه های اجتماعی-از جمله پروژه های مشترک،میکرو وبلاگ ها و وبلاگ ها،انجمن های محتوایی،شبکه های اجتماعی و دنیای مجازی- به بخشی از مجموعه های ارتباطی استاندارد برای بسیاری از کمپانی ها تبدیل شده اند.امروزه با ایجاد دستگاه های همراه بسیار قدرتمند،برنامه های رسانه های اجتماعی همراه متعددی رفته اند و واردشوندگان جدیدی به طور مداوم ظاهر می شوند.هدف از این مقاله،توجه به سیر تکاملی و ارائه یک مقدمه ای بریا موضوع اصلی بازاریابی همراه و رسانه های اجتماعی همراه است.در این جا،ما تعریف می کنیم که رسانه اجتماعی چه چیزی هست و یا نیست و چه تفاوت هایی با دیگر انواع برنامه های بازاریابی همراه دارد.بنابراین مابحث می کنیم که شرکت های تجاری چگونه می توانند استفاده از رسانه های اجتماعی همراه راب رای تحقیقات بازاریابی،ارتباطات،تبلیغات/تخفیف های فروش و برنامه های وفاداری/توسعه رابطه را ایجاد نمایند.ما چهار توصیه برای استفاده از رسانه های اجتماعی همراه ارائه کردیم که به عنوان "Four I´s" (به اصطلاح چهار چشم)رسانه های اجتماعی همراه ذکر می شود.در نهایت ما توسط ارائه برخی نگرش ها در مورد تحولات آینده این نوع جدید و هیجان انگیز برنامه،نتیجه گیری می کنیم.
    کلمات کلیدی:رسانه های اجتماعی | بازاریابی همراه | رسانه های اجتماعی همراه | مکان یابی جغرافیایی | گوشی های هوشمند | Foursquare | Facebook Places | Google Latitude | Gowalla | Groupon Now.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 11
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 31

    حجم فایل: 182 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات