دانلود مقاله و خرید ترجمه:فرصت های بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد. ضمانت ما، کیفیت ماست.
نرم افزار winrar

از نرم افزار winrar برای باز کردن فایل های فشرده استفاده می شود. برای دانلود آن بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود

پیشنهادات ویژه
پکیج ویژه مقالات محاسبات ابری
پکیج ویژه مقالات زنجیره تامین
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • فرصت های بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی

    سال انتشار:

    2011


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    فرصت های بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Marketing Opportunities with Social Networks


    منبع:

    Journal of Internet Social Networking and Virtual Communities, Vol. 2011 (2011), Article ID 409860, 8 pages


    نویسنده:

    Victoria Bolotaeva and Teuta Cata


    چکیده انگلیسی:

    Social networks are websites which allow users to communicate, share knowledge about similar interests, discuss favorite topics, review and rate products/services, etc. Even though social network marketing is still in its infancy, it holds a potential success for businesses if it is carefully integrated in the marketing mix. This paper discusses the advantages and risks that social network marketing holds. Future opportunities for social networks, particularly mobile social networking, are also discussed
    Keywords: Social Networks | marketing | Internet


    چکیده فارسی:

    شبکه های اجتماعی، وب سایت هایی هستند که به کاربران اجازه می دهند تا در مورد زمینه های علایق مشابه به ایجاد ارتباط، تبادل دانش و بحث و بررسی پیرامون موضوعات مورد علاقه، و ارزش گذاری بر محصولات و خدمات، و موارد دیگر بپردازند. اگرچه بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی هنوز در دوران طفولیت خود بسر می برد، با اینحال، سبب موفقیت بالقوه و چشمگیر کسب و کارها شده است، بشرطیکه بدقت امیخته¬ی فعالیت بازاریابی شود. این مقاله به بحث درمورد مزایا و ریسک هایی می پردازد که بازاریابی به وسیله شبکه های اجتماعی بهمراه دارد. همچنین فرصت های اتی برای شبکه های اجتماعی بویژه شبکه های اجتماعی موبایل، بررسی می شوند.
    کلمات کلیدی: شبکه های اجتماعی | بازاریابی | اینترنت


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 7
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 17

    وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

    حجم فایل: 63 کیلوبایت


    قیمت: 17000 تومان  15300 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات
footer