دانلود مقاله و خرید ترجمه:استراتژی رسانه ای و برندسازی مکان در منطقه تنگه اورسوند فرا ملیتی اروپایی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت برند
  • استراتژی رسانه ای و برندسازی مکان در منطقه تنگه اورسوند فرا ملیتی اروپایی

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    استراتژی رسانه ای و برندسازی مکان در منطقه تنگه اورسوند فرا ملیتی اروپایی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Media Strategy and Place Branding in the Transnational European Öresund Region


    منبع:

    REVISTA INTERNACIONAL DE RELACIONES PÚBLICAS, Nº 8, VOL. IV [Páginas 27-42], 2014


    چکیده انگلیسی:

    The aim is firstly to present a conceptual discussion about the relationship between media strategies and place branding, media effects and relations between sources and journalists. Second, based on a case study of the European transnational Öresund region (DanishSwedish) the aim is to describe and analyze a contemporary agenda-building, media serviceoriented place branding strategy. The empirical case consists of a descriptive study of Öresund Media Platform, an EU Interreg project (2012-2014). A content analysis of how the news press in the Öresund Region has reported on Öresund place issues 2002-2012 is presented. Earlier research questions direct media effects and describes the relationship between organizations and media as a power struggle. The interactive and digital media development in combination with changing relations between sources and journalists has created a new media landscape. Uni-directional media strategies may still be relevant, but strategies adapted to the contemporary organizational processes of media organizations are becoming more relevant. The media-service approach, focusing agenda-building using semiindependent news agencies is an example of a new branding media strategy. This paper is as an example of a public relations and media studies approach to place branding. The case study describes an innovative city and place branding strategy, founded in the contemporary media development in a transnational European region.
    Keywords: Media Strategy | Öresund Region | Place Branding | Media Relations


    چکیده فارسی:

    در ابتدا هدف این است که به ارائه یک بحث مفهومی راجع به رابطه بین استراتژی های رسانه ای و برندسازی مکان ، اثرات رسانه ای و روابط بین منابع و روزنامه نگاران بپردازیم. هدف دوم این است که براساس یک مطالعه موردی از منطقه تنگه اورسوند فراملیتی اروپایی ، توصیف و تجزیه و تحلیل یک استراتژی برندسازی مکان و خدمات گرا رسانه ای و تهیه دستور کار معاصر است. مورد تجربی شامل یک مطالعه توصیفی از بستر نرم افزاری تنگه اورسوند ، یک پروژه بین منطقه ای اتحادیه اروپا است. یک تحلیل محتوایی از نحوه گزارش مطالعات خبری در انتشارات مکان تنگه اورسوند 2012- 2002 ارائه شده است. پرسش های تحقیق پیشین اثرات رسانه ای را مورد توجه قرار می دهد و رابطه بین سازمان ها و رسانه را به عنوان یک مبارز قدرت توصیف می کند. توسعه رسانه های تعاملی و دیجیتالی همراه با تغییر روابط بین منابع و و روزنامه نگاران یک فضای رسانه ای جدید ایجاد کرده است. استراتژی های رسانه ای تک سویه ممکن است هنوز مناسب باشند ولی استراتژی های سازگار با فرآیندهای سازمانی معاصر مناسب تر هستند. یک رویکرد خدمات رسانه ای با تمرکز بر روی تهیه دستور کار با استفاده از آژانس های خبری نیمه مستقل نمونه ای از یک استراتژی رسانه ای برندسازی جدید است. این مقاله نمونه ای از روابط عمومی و یک رویکرد مطالعات رسانه ای برای برندسازی مکان می باشد. مطالعه موردی یک شهر نو و استراتژی برندسازی مکان را توصیف می کند که در توسعه رسانه ای معاصر در یک منطقه اروپایی فرا ملیتی تاسیس شده است.
    کلمات کلیدی: استراتژی رسانه ای | منطقه تنگه اورسوند | برندسازی مکان | روابط رسانه ای


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 16
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 18

    حجم فایل: 42 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  22500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-برند
موضوعات