دانلود مقاله و خرید ترجمه:جهانی سازی و استراتژی های اموال غیرمنقول شرکتی
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • جهانی سازی و استراتژی های اموال غیرمنقول شرکتی

    سال انتشار:

    2010


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    جهانی سازی و استراتژی های اموال غیرمنقول شرکتی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Globalisation and corporate real estate strategies


    منبع:

    emerald - Journal of Corporate Real Estate, 2010, Vol. 12 Iss: 4 pp. 234 – 248


    چکیده انگلیسی:

    Purpose – The purpose of this paper is to examine the impact of globalisation on corporate real estate strategies. Specifically, it seeks to identify corporate real estate capabilities that are important in a hypercompetitive business climate.
    Design/methodology/approach – This paper utilises a qualitative approach to analyse secondary data in order to identify the corporate real estate capabilities for a hypercompetitive business environment.
    Findings – Globalisation today is an undeniable phenomenon that is fundamentally changing the way business is conducted. In the light of global hypercompetition, corporate real estate needs to develop new capabilities to support global business strategies. These include flexibility, network organization and managerial learning capabilities.
    Research limitations/implications – This is a conceptual paper and future empirical research needs to be conducted to verify the propositions made in this paper.
    Practical implications – Given the new level of uncertainty in the business climate, that is, hypercompetition, businesses need to develop dynamic capabilities that are harder for competitors to imitate in order to maintain what is considered a “momentary” competitive advantage. The findings of this paper are useful to guide corporate real estate managers in this regard.
    Originality/value – This paper is original in two ways. First, it applies the strategic management concept of capabilities to corporate real estate. Second, it links the key challenge that businesses face today, i.e. globalisation, to the concept of capabilities as a means to maintain competitive advantage.
    Keywords: Globalization | Corporate strategy | Real estate


    چکیده فارسی:

    هدف: هدف از این مقاله بررسی تاثیر جهانی سازی روی استراتژی های شرکتی اموال غیرمنقول است. بطور اختصاصی این مقاله به دنبال شناسایی توانمندی های شرکتی اموال غیرمنقول است که در محیط تجاری فرارقابتی مهم هستند.
    طراحی/متدلوژی/روش: در این مقاله از یک رویکرد کیفی برای تحلیل داده های دست دوم به منظور شناسایی توانمندی های شرکتی اموال غیرمنقول برای یک محیط تجاری فرارقابتی استفاده می شود.
    یافته ها: امروزه جهانی سازی پدیده های غیرقابل انکار است که اساساً در حال تغییر دادن هدایت تجارت ها است. باتوجه به فرارقابت جهانی، اموال غیرمنقول شرکتی نیاز دارد که قابلیت هایی جدید برای حمایت از استراتژی های جهانی ایجاد کند. اینها عبارتند از انعطاف پذیری، سازمان شبکه ای و قابلیت های یادگیری مدیریتی.
    محدودیت های تحقیق: این یک مقاله فکری است و لازم است پژوهش تجربی اینده نگر انجام شود تا گزاره های داده شده در این مقاله وارسی شود.
    استنباط¬های عملی: باتوجه به سطح جدید عدم قطعیت در جو تجاری، یعنی وضعیت فرارقابتی، تجارت ها باید قابلیت هایی پویا ایجاد کنند که تقلید آنها برای رقبا دشوارتر باشد تا بتوان به آنچه که مزیت رقابتی «آنی» تلقی می شود دست یافت. یافته های این مقاله برای راهنمایی مدیران بخش املاک و مستغلات در این زمینه می¬تواند سودمند باشد.
    اصلیت/ارزش: این مقاله به دوجهت مقاله ای اصلی است. اول اینکه مفهوم مدیریت استراتژیک قابلیت ها را در اموال غیرمنقول شرکتی بکار می گیرد. دوم اینکه چالش کلیدی پیش روی تجارت ها، یعنی جهانی شدن را با مفهوم توانمندی ها بعن-وان راهی برای حفظ مزیت رقابتی پیوند می زند.
    کلمات کلیدی: جهانی سازی | استراتژی شرکتی | اموال غیرمنقول


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 16
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 22

    حجم فایل: 107 کیلوبایت


    قیمت: 18000 تومان  16200 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات