دانلود مقاله و خرید ترجمه:توجه به خدمات به صورت جدی: مسیرهای جدید در تئوری مدیریت خدمات و پژوهش
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت منابع انسانی
  • توجه به خدمات به صورت جدی: مسیرهای جدید در تئوری مدیریت خدمات و پژوهش

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    توجه به خدمات به صورت جدی: مسیرهای جدید در تئوری مدیریت خدمات و پژوهش


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Taking services seriously: New directions in services management theory and research


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Human Resource Management Review 26 (2016) 1–3


    چکیده انگلیسی:

    Contemporary theoretical developments and global economic trends highlight the importance of services, and provide the impetus for developing new theory and research related to the role of organizations and employees in service design and delivery. We briefly summarize extant services management research and contextualize the four papers appearing in this special issue. These papers deal with theory development within the areas of human capital resources, emotions management HRM systems, employee-driven service delivery, and healthcare HRM, and provide detailed suggestions for future empirical inquiry. The conceptual rigor and innovativeness of perspectives characterizing these papers helps highlight the potential contribution of management scholars to the interdisciplinary study of services.
    Keywords: Customer service | Services management | Human resource management


    چکیده فارسی:

    تحولات تئوری معاصر و روند اقتصاد جهانی،اهمیت خدمات را برجسته ساخته و انگیزه هایی برای توسعه نظریه های جدید و تحقیقات مربوط به نقش سازمان ها و کارکنان در طراحی خدمات و خدمات رسانی فراهم می نماید.به طور خلاصه پژوهش و محتوای مدیریت خدمات موجود را در 4 مقاله ای که درباره این موضوع خاص وجود دارند،بیان کرده ایم.این مقالات با توسعه تئوری در زمینه های منابع سرمایه انسانی،سیستم های HRM مدیریت احساسات،خدمات رسانی کارکنان و مدیریت منابع انسانی بهداشت سروکار داشته و پیشنهاداتی به همراه جزئیات برای پرس و جوی تجربی آینده فراهم می کند.دقت محتواییو نوآوری های دیدگاه ها مشخص می کند که این مقالات به برجسته شدن سهم بالقوه دانشمندان مدیریت برای مطالعه رشته های مختلف علمی خدمات کمک می نماید.
    کلمات کلیدی:خدمات به مشتری | مدیریت خدمات | مدیریت منابع انسانی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 3
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 9

    حجم فایل: 64 کیلوبایت


    قیمت: 12000 تومان  10800 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-منابع-انسانی
موضوعات