دانلود مقاله و خرید ترجمه:استقبال از انواع مدل های تجارت پایدار: کارآفرینی اجتماعی،کارآفرینی سازمانی شرکت ها، خلاقیت، نوآوری و دیگر روش ها برای چالش های پایداری
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده کارآفرینی
  • استقبال از انواع مدل های تجارت پایدار: کارآفرینی اجتماعی،کارآفرینی سازمانی شرکت ها، خلاقیت، نوآوری و دیگر روش ها برای چالش های پایداری

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    استقبال از انواع مدل های تجارت پایدار: کارآفرینی اجتماعی،کارآفرینی سازمانی شرکت ها، خلاقیت، نوآوری و دیگر روش ها برای چالش های پایداری


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Embracing the variety of sustainable business models: social entrepreneurship, corporate intrapreneurship, creativity, innovation, and other approaches to sustainability challenges


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Journal of Cleaner Production 113 (2016) 1e4


    چکیده انگلیسی:

    Sustainable business models are in the first place oriented to resolving social and environmental issues. In this vein, profit generation is not their predominant concern. In other words, sustainable business models function in contrast to what Magretta (2002: 87) argued is one of the “fundamental questions every manager must ask: How do we make money in this business?” In order to better understand this contrast, we first would like to refer to the mainstream management knowledge on business modeling. Academics have started to study business models more scrupulously in the last 15 years. Several definitions of business models have been proposed in the literature. Amit and Zott (2012: 42) defined the business model as “a system of interconnected and interdependent activities that determine the way the company does business with its customers, partners, and vendors.”


    چکیده فارسی:

    مدل های تجارت پایدار در وهله اول به حل و فصل مسائل اجتماعی و زیست محیطی تمایل دارد.در این راستا سود دهی نگرانی غالب آن ها نیست.به عبارت دیگر عملکرد مدل های تجارت پایدار برخلاف آن چه که Magretta استدلال کرده،"یکی از سوالات اساسی که هر مدیری باید بپرسد:ما چگونه باید در این تجارت پول دربیاوریم؟"،مدل می باشد.به منظور درک بهتر این تقابل،ما اولین بار می خواهیم به شاخه اصلی دانش مدیریت در مدل سازی تجارت اشاره کنیم.دانشگاهیان به مطالعه مدل تجارت با دقت و آگاهی بیشتری در 15 سال گذشته پرداخته اند.تعاریف متعددی از مدل های تجارات در مقاله مطرح شده است.Amit و Zott مدل تجارت"سیستم فعالیت های به هم پیوشته و وابسته ای که تعیین کننده مسیر تجارات کمپانی با مصرف کنندگان،همکاران و فروشندگان خود است" را تعریف می کند.Zhu و Casadesus-Masanell مدل های تجارت جدیدی با عنوان :برای منطق جدید شرکت های تجاری،راه های جدید برای ایجاد و گرفتن ارزش برای سهامداران آن و در درجه اول تمرکز بر پیدا کردن راه های جدید برای تولید درآمد و تعریف طرح های ارزشی برای جستجوی مصرف کنندگان،تامیین کنندگان و شرکا" را تعریف می کند.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 4
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 11

    حجم فایل: 67 کیلوبایت


    قیمت: 14000 تومان  12600 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
کارآفرینی
موضوعات