دانلود مقاله و خرید ترجمه:ارزیابی سازمانی در سه سطح مقصد گردشگری دولتی در مراحل مختلف فرایند تحول
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت توریسم
  • ارزیابی سازمانی در سه سطح مقصد گردشگری دولتی در مراحل مختلف فرایند تحول

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    ارزیابی سازمانی در سه سطح مقصد گردشگری دولتی در مراحل مختلف فرایند تحول


    عنوان انگلیسی مقاله:

    An institutional assessment of three local government-level tourism destinations at different stages of the transformation process


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Tourism Management 41 (2014) 107e118


    چکیده انگلیسی:

    Transformation theory attempts to understand the long-run process of structural shifts that occur in an industry and economy as a result of institutional change. While transformation theory is being advanced and tools have emerged to measure institutions, these innovations are yet to be applied to consider institutional change across the development spectrum. This is critical for developing institutional theory to underpin the tourism transformation process. Consequently, this paper aims to: 1) assess the institutions of the tourism industry in three regions at different stages of transformation, and 2) compare tourism to other industries within the regions. The results indicate that as the tourism industry matures it becomes smarter, more adaptable, and takes its own trajectory by departing from the institutional norms of non-tourism organizations in the region. The tourism management implications are that learning, research capabilities, adaptability and collaborative marketing plans should be fostered in the early stages of transformation.
    Keywords: Transformation | Businesses | Institutions | Learning | Agility | Adaptability


    چکیده فارسی:

    تئوری تحول ، تلاشی وسیع برای درک فرایندهای بلند مدت تغییرات ساختاری است که در صنعت و اقتصاد به دلیل تغییرات سازمانی رخ میدهد .در حالیکه تئوری تحول و ابزار و معیارهای ارزیابی آن هم روبه پیشرفت است ، این نوآوریها هنوز برای درنظر گرفتن تغییرات سازمانی در سراسر طیف وسیع توسعه مورد استفاده قرار میگیرند . این امر برای تئوری سازمانی امری حیاتی است چون میتوان به مبنای اصلی فرایندهای تحول صنعت گردشگری دست یافت . در نتیجه ، اهداف این مطالعه بصورت زیر بیان میشوند : 1) ارزیابی نهادهای صنعت گردشگری در سه ناحیه در مراحل مختلف تحول ، 2) مقایسه صنعت گردشگری با دیگر صنایع موجود در ناحیه . نتایج نشان میدهند که هرچه بیشتر این صنعت رشد کند ، بیشتر به روز میشود و خود را بهتربا محیط تطبیق میدهد ، و مسیر خود را از هنجارهای سازمانی جدا میکند و بسمت سازمانهای غیر گردشگری در منطقه سوق پیدا میکند . مدیریت گردشگری به یادگیری ، قابلیتهای پژوهش ، تطبیق پذیری و طرح های مشارکتی بازاریابی باید در همان مراحل اولیه تحول شکل گیرند .
    واژگان کلیدی : تحول | مشاغل | سازمانها | یادگیری | چابکی | انطباق پذیری .


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 12
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 40

    حجم فایل: 192 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  31500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-توریسم
موضوعات