دانلود مقاله و خرید ترجمه:چارچوبی برای بررسی هزینه های افراد معلول و افراد کم تحرک برای شرکتهای هواپیمایی اروپا
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • چارچوبی برای بررسی هزینه های افراد معلول و افراد کم تحرک برای شرکتهای هواپیمایی اروپا

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    چارچوبی برای بررسی هزینه های افراد معلول و افراد کم تحرک برای شرکتهای هواپیمایی اروپا


    عنوان انگلیسی مقاله:

    A framework for evaluating the European airline costs of disabled persons and persons with reduced mobility


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Journal of Air Transport Management 50 (2016) 41-44


    چکیده انگلیسی:

    In recent years, airlines have been servicing a greater variety, and increasing numbers, of disabled persons and persons with reduced mobility (PRMs), particularly associated with ageing, obesity and medical needs. With the quantity of PRMs likely to increase in the future, there will be a growing impact on the airlines associated actual and opportunity costs, about which there is minimal literature and data. Therefore the aim of this paper is to identify standard functional key factors (FKFs) with which airlines could audit their PRMs costs, and which could be used by other interested bodies, such as governments, when considering relevant aviation policy. These FKFs are related to nine areas, namely PRMs’ transfers; mobility aids; aircraft delays/diversions costs; staff training costs; staff health, safety and welfare; aircraft fixtures and equipment costs; airport costs; transaction costs; and opportunity costs. Further research is needed to obtain the data for these FKFs.
    Keywords: airlines | disabled persons | persons with reduced mobility | costs


    چکیده فارسی:

    در سالهای اخیر، شرکتهای هواپیمایی خدمات متوع تری را ارائه کرده اند، و افزایش تعداد افراد ناتوان و افراد کم تحرک، به ویژه با با سالخوردگی، چاقی و نیازهای پزشکی، همراه شده است. افزایش احتمالی افراد ناتوان و کم تحرک در آینده، اثر روبه رشدی بر روی شرکت های هواپیمایی و هزینه ها و فرصت های واقعی آن خواهد داشت که منابع و داده های اندکی درباره آن وجود دارد. بنابراین هدف این مقاله شناسایی عوامل کلیدی کارکردی استاندارد (SKFs) است که شرکت های هواپیمایی با استفاده از آنها می توانند هزینه های خودشان را درباره افراد ناتوان و کم تحرک، حسابرسی کنند و این عوامل کلیدی می توانند توسط دیگر بخشهای ذینفع مثل دولت، به هنگام بررسی سیساست های هواپیمایی مربوطه، مورد استفاده قرار گیرند. این عوامل کلیدی به 9 ناحیه به نامهای انتقال افراد ناتوان و کم تحرک؛ کمک به تحرک؛ هزینه های تاخیر/انحراف مسیرهواپیما؛ هزینه های آموزش کارکنان؛ سلامتی کارکنان؛ ایمنی و رفاه؛ هزینه های اسباب و لواز و تجهیزات هواپیما؛ هزینه های فرودگاه؛ هزینه های تراکنش؛ و هزینه های فرصت، مربوط می شود. برای دستیابی به داده های مربوط به این عوامل کلیدی، تحقیق بیشتر نیاز است.
    کلید واژه ها: شرکت هواپیمایی | افراد ناتوان | افراد کم تحرک | هزینه ها


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 4
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 14

    حجم فایل: 58 کیلوبایت


    قیمت: 15000 تومان  13500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات