دانلود مقاله و خرید ترجمه:آشنایی حسابرسان با ارباب رجوعانشان: تاثیرات بر کیفیت حسابرسی
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده حسابداری و حسابرسی
  • آشنایی حسابرسان با ارباب رجوعانشان: تاثیرات بر کیفیت حسابرسی

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    آشنایی حسابرسان با ارباب رجوعانشان: تاثیرات بر کیفیت حسابرسی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Auditors identification with their clients: Effects on audit quality


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - The British Accounting Review 47 (2015) 395-408


    چکیده انگلیسی:

    Although client familiarity is desirable from the auditors perspective, identifying with clients threatens auditor objectivity. This study examines the extent to which non-Big 4 auditors identify with clients, the effect of auditoreclient identification on auditors client acquiescence to client-preferred treatment, and, finally, whether the harmful effects of auditoreclient identification can be extended to a broader set of reduced audit quality acts. The responses of 141 practicing auditors at non-Big 4 firms in Sweden support our theoretical predictions. We find that auditors tend to identify with their clients, and that an auditor who identifies relatively more with a client is more likely to acquiesce to clientpreferred treatment and to commit reduced audit quality acts. While previous research has considered only Big 4 firms, the current findings suggest that the problems with auditor identification with clients also hold for non-Big 4 auditors.
    Keywords: Auditor objectivity | client identification | Professional identification | Auditors client acquiescence | Reduced audit quality acts | Non-Big 4 auditors | Sweden


    چکیده فارسی:

    اگرچه آشنایی با ارباب رجوع از چشم انداز نگاه حسابرس مطلوبست، ولی چنین آشنایی بی غرضی حسابرسی را تهدید میکند. این پژوهش بررسی میکند تا چه اندازه حسابرسان با ارباب رجوعشان آشنایی دارند، تا چه اندازه شناخت بین حسابرس-ارباب رجوع بر عملکرد کار حسابرسان تاثیر میگذارد و سرانجام آیا تاثیرات آسیب زای این شناخت کیفیت کار حسابرس را کاهش میدهد. پاسخهای 141 حسابرس بیرون از شرکت سوئدی بیگ فور مهر تاییدی ست بر پیش بینی های نظریمان. دریافتیم حسابرسان تمایل به آشنایی با ارباب رجوعشان دارند و اینکه چنین حسابرسانی به احتمال فراوان با الویتهای ارباب رجوعان پیش میروند و بنابراین کیفیت حسابرسی پایینتری را بروز میدهند. پژوهشهای پیشین تنها به شرکتهایی جدای از بیگ فور پرداخته اند و نتایج پژوهشمان نیز مسائل ناشی از آشنایی حسابرسان با ارباب رجوعان در شرکتهایی جدای از بیگ فور را بازتاب میدهند.
    کلمات کلیدی: بی غرضی حسابرس | آشنایی با ارباب رجوع | شناخت حرفه ای | همسویی حسابرس با ارباب رجوع | کاهش کیفیت حسابرسی | حسابرسان بیرون از شرکت بیگ فور | سوئدی.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 14
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 41

    حجم فایل: 152 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
حسابداری-و-حسابرسی
موضوعات