دانلود مقاله و خرید ترجمه:کاربردهای نظری بازی برای سیستم های چند عاملی
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده سیستم های خبره
  • کاربردهای نظری بازی برای سیستم های چند عاملی

    سال انتشار:

    2012


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    کاربردهای نظری بازی برای سیستم های چند عاملی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Game theoretical applications for multi-agent systems


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Expert Systems with Applications 39 (2012) 273–279


    چکیده انگلیسی:

    We consider game-theoretic principles for design of cooperative and competitive (non-cooperative selfinterested) multi-agent systems. Using economic concepts of tâtonnement and economic core, we show that cooperative multi-agent systems should be designed in games with dominant strategies that may lead to social dilemmas. Non-cooperative multi-agent systems, on the other hand, should be designed for games with no clear dominant strategies and high degree of problem complexity. Further, for noncooperative multi-agent systems, the number of learning agents should be carefully managed so that solutions in the economic core can be obtained. We provide experimental results for the design of cooperative and non-cooperative MAS from telecommunication and manufacturing industries.
    Keywords: Game theory | Multi-agent systems | Distributed artificial intelligence


    چکیده فارسی:

    ما اصول نظری بازی را برای طراحی سیستم های چند عاملی مشارکتی و رقابتی در نظر می گیریم . با استفاده از مفاهیم اقتصادی tatonnement و هسته اقتصادی ، مشخص می کنیم که سیستم های چند عاملی مشارکتی باید در بازیهایی با استراتژی های غالب طراحی شوند که ممکن است منجر به مشکلات اجتماعی شوند . از طرفی دیگر ، سیستم های چند عاملی غیر مشارکتی باید برای بازیهایی طراحی شوند که استراتژی های غالب مشخص نداشته و پیچیدگی مشکل دارند . مضافا" ، برای سیستم های چند عاملی غیر مشارکتی ، برخی عوامل یادگیری باید به دقت مدیریت شوند پس لازم است تا راه حل هایی در هسته اقتصادی حاصل شوند . ما نتایج تجربی برای طراحی سیستم های چند عاملی مشارکتی و غیر مشارکتی ( MAS) صنایع تولید و ارتباطات فراهم نموده ایم .
    کلمات کلیدی: نظریه بازی | سیستم های چند عامله | هوش مصنوعی توزیع شده


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 7
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 23

    حجم فایل: 240 کیلوبایت


    قیمت: 18000 تومان  16200 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
سیستم-های-خبره
موضوعات