دانلود مقاله و خرید ترجمه:نقش اعتماد الکترونیکی در خرده فروشی آنلاین - بررسی مجدد نظریه تعهد اعتماد
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده تجارت الکترونیک
  • نقش اعتماد الکترونیکی در خرده فروشی آنلاین - بررسی مجدد نظریه تعهد اعتماد

    سال انتشار:

    2007


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    نقش اعتماد الکترونیکی در خرده فروشی آنلاین - بررسی مجدد نظریه تعهد اعتماد


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Role of electronic trust in online retailing A re-examination of the commitment-trust theory


    منبع:

    European Journal of Marketing, Vol. 41 No. 9/10, 2007, pp. 1173-1202


    چکیده انگلیسی:

    Purpose – Trust and commitment are the central tenets in building successful long-term relationships in the online retailing context. In the absence of physical interaction between the buyer and the seller, how websites can gain the trust of the buyers and deliver on the promises made have become central issues in online customer relationship management. This paper aims to re-examine the commitment-trust theory (CTT) of relationship marketing in the online retailing context. It seeks to theorize the antecedents and consequences of commitment and trust in the online context and identify how CTT can be adapted in a digitized business environment.
    Design/methodology/approach – Modified constructs and their measures are developed to understand the antecedents and the outcomes of commitment and trust. Survey data from British online customers (n ¼ 651) are used to test CTT hypotheses with structural equation modelling.
    Findings – The study suggests a significant modification to the traditional CTT model in the online environment. Privacy and security features of the website along with shared values are the key antecedents of trust, which in turn positively influences relationship commitment. Behavioural intentions of customers are consequences of both trust and commitment. The relationship termination cost has a negative impact on customer commitment.
    Research limitations/implications – The paper identifies interesting differences between the original work by Morgan and Hunt and the findings presented, but basically concludes that the commitment-trust theory applies to online retailing.
    Originality/value – Contributions of this study in re-examining the CTT model of relationship marketing in an online context are manifold. This paper proposes a modified model to understand the role of consumer trust and commitment in a digitized environment. The modified constructs and measures truly reflect the dynamism of online business. The extended CTT model can provide better insight into managing customer relationships in online retailing.
    Keywords: Trust | Electronic commerce | Retailing | Mathematical modelling
    Paper type Research paper


    چکیده فارسی:

    هدف- اعتماد و تعهد به عنوان اصول مرکزی در ساختن روابط موفقیت آمیز و طولانی مدت در مفهوم خرده فروشی آنلاین می باشند. در غیاب روابط متقابل فیزیکی بین خریدار و فروشنده، چگونه وب سایت ها می توانند اعتماد خریداران و تحویل دادن براساس تعهد قول داده شده را به دست آورند که به عنوان موضوعات مرکزی و اساسی در مدیریت کردن روابط مشتری آنلاین نیز مطرح شده است. این مقاله قصد دارد تا مجددا تئوری الزام- اعتماد یا CTT در ارتباط با روابط را در مفهوم خرده فروشی آنلاین مجددا مورد آزمایش قرار دهد. این در جستجوی تئوری کردن تعهدات پیشین و متوالی و اعتماد در مفهوم آنلاین است و چگونگی مربوط به سازگار شدن CTT را در محیط تجاری دیجیتالی شده را نیز معرفی می کند.
    طراحی/ روش شناسی/ روش- ساختارهای تغییر یافته و اندازه های مربوط به آن ها برای فهمیدن نتایج قبلی مربوط به اعتماد و الزام ارتقا یافته است. داده های طراحی شده مربوط به مشتریان آنلاین انگلیسی با تعداد 651 نفر برای آزمون کردن فرضیه CTT با مدل سازی معادل ساختاری مورد استفاده قرار گرفته است.
    یافته ها- این مطالعه یک تغییر معنادار را برای مدل CTT سنتی در محیط آنلاین را پیشنهاد می دهد. مشخصه های امنیتی و خصوصی مربوط به وب سایت در راستای مقادیر مشترک به عنوان اعتماد پیشین و کلیدی می باشد که در شروع دارای اثرات مثبت در ارتباط با الزام ها هستند. مفاهیم رفتاری مربوط به مشتریان به عنوان نتیجه ای از الزام و اعتماد می باشد. رابطه مربوط به پایان ارزش گذاری دارای یک اثر منفی براساس الزام مشتری می باشد.
    محدودیت های مطالعه / دشواری های مطالعه- در این مقاله تفاوت های معنادار بین کار اصلی توسط مورگان و هانت و یافته های ارائه شده معرفی شده است، اما اساسا شامل تئوری الزام- اعتماد می باشد که برای خرده فروشی آنلاین به کار برده شده است.
    اصلیت/ ارزش- کمک و شرکت مربوط به این مطالعه در زمینه مجددا آزمون کردن مدل CTT برای روابط بازاری در مفهوم آنلاین تغییر یافته است. این مقاله یک مدل تغییر یافته را برای فهمیدن نقش تعهد مشتری و اعتماد را در محیط دیجیتالی شده پیشنهاد می کند. ساختارها و اندازه های تغییر یافته در حقیقت منعکس کننده پویایی تجارت آنلاین است. مدل گسترش یافته CTT می تواند دیدگاه بهتری را نسبت به مدیریت کردن روابط مشتری در خرده فروشی آنلاین فراهم کند.
    کلمات کلیدی: اعتماد | تجارت الکترونیک | خرده فروشی | مدل سازی ریاضی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 30
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 49

    حجم فایل: 193 کیلوبایت


    قیمت: 40000 تومان  36000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:

    در برخی مقاله ها مانند مقالات مروری یا survey سال انتشار مطرح نمی باشد و تعداد ارجاعات و محتوا مهم است. چرا که این مقالات به عنوان یک مقاله پایه و بیس برای انجام سایر پژوهش های علمی به شمار می روند.

    مقاله حاضر نیز از این قاعده مستثنی نبوده و یکی از بهترین مقالات پایه ای در زمینه تجارت الکترونیک می باشد.




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
تجارت-الکترونیک
موضوعات