دانلود مقاله و خرید ترجمه:استراتژی های داده کاوی برای کنترل زمان واقعی در شهر نیویورک
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده داده کاوی
  • استراتژی های داده کاوی برای کنترل زمان واقعی در شهر نیویورک

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    استراتژی های داده کاوی برای کنترل زمان واقعی در شهر نیویورک


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Data Mining Strategies for Real-Time Control in New York City


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Procedia Computer Science 32 ( 2014 ) 109 – 116


    چکیده انگلیسی:

    The Data Mining System (DMS) at New York City Department of Transportation (NYCDOT) mainly consists of four database systems for traffic and pedestrian/bicycle volumes, crash data, and signal timing plans as well as the Midtown in Motion (MIM) systems which are used as part of the NYCDOT Intelligent Transportation System (ITS) infrastructure. These database and control systems are operated by different units at NYCDOT as an independent database or operation system. New York City experiences heavy traffic volumes, pedestrians and cyclists in each Central Business District (CBD) area and along key arterial systems. There are consistent and urgent needs in New York City for real-time control to improve mobility and safety for all users of the street networks, and to provide a timely response and management of random incidents. Therefore, it is necessary to develop an integrated DMS for effective real-time control and active transportation management (ATM) in New York City. This paper will present new strategies for New York City suggesting the development of efficient and cost-effective DMS, involving: 1) use of new technology applications such as tablets and smartphone with Global Positioning System (GPS) and wireless communication features for data collection and reduction; 2) interface development among existing database and control systems; and 3) integrated DMS deployment with macroscopic and mesoscopic simulation models in Manhattan. This study paper also suggests a complete data mining process for real-time control with traditional static data, current real timing data from loop detectors, microwave sensors, and video cameras, and new real-time data using the GPS data. GPS data, including using taxi and bus GPS information, and smartphone applications can be obtained in all weather conditions and during anytime of the day. GPS data and smartphone application in NYCDOT DMS is discussed herein as a new concept.
    Keywords: Data Mining System (DMS) | New York City | real-time control | active transportation management (ATM) | GPS data


    چکیده فارسی:

    سیستم داده کاوی (DMS) در سازمان ترابری نیویورک (NYCDOT) به طور عمده متشکل از چهار سیستم پایگاه داده برای ترافیک و انبوه عابر پیاده / دوچرخه، تصادف داده ها و برنامه های زمان بندی سیگنال می باشد همچنین وسط شهر در سیستم های حرکتی (MIM) که به عنوان بخشی از زیرساخت (ITS) سیستم حمل و نقل هوشمند NYCDOT استفاده می شود. این سیستم های پایگاه داده و کنترل توسط واحد های مختلف در NYCDOT به عنوان یک پایگاه داده یا عملیات سیستم مستقل اداره می شوند. شهر نیویورک تجربه حجم ترافیک سنگین، عابران و دوچرخه سواران در هر منطقه مرکزی منطقه تجاری(CBD) و در امتداد سیستم های کلید شریانی را دارد. نیازهای سازگار و فوری در شهر نیویورک برای کنترل زمان واقعی برای بهبود تحرک و ایمنی برای تمام کاربران از شبکه های خیابانی است، و ارائه پاسخ به موقع و مدیریت حوادث تصادفی وجود دارد. بنابراین، آن برای توسعه DMS یکپارچه برای تاثیر کنترل زمان واقعی و مدیریت حمل و نقل فعال (ATM) در شهر نیویورک است. این مقاله استراتژی های جدید برای شهر نیویورک نشان می دهد توسعه کارآمد و مقرون به صرفه DMS ارائه می کند، که شامل: 1) استفاده از برنامه های کاربردی فن آوری های جدید مانند تبلت و گوشی های هوشمند با سیستم تعیین موقعیت جهانی (GPS) و ویژگی های ارتباطی بی سیم برای جمع آوری و کاهش داده هاست ؛ 2) توسعه رابط بین سیستم های پایگاه داده و کنترل های موجود؛ و 3) استقرار DMS یکپارچه با مدل های شبیه سازی ماکروسکوپی و مزوسکوپی در منهتن. این مطالعه مقاله همچنین یک فرایند داده کاوی کامل برای کنترل زمان واقعی با داده های سنتی ثابت، جریان داده های زمان بندی واقعی از شناساگرهای حلقه، سنسور مایکروویو، و دوربین های ویدئویی، و داده های زمان واقعی جدید با استفاده از داده های GPS نشان می دهد. داده های GPS، از جمله با استفاده از تاکسی و اتوبوس GPS اطلاعات، و برنامه های کاربردی گوشی های هوشمند می تواند در تمام شرایط آب و هوایی و در طول هر زمان از روز به دست آید. داده های GPS و نرم افزار گوشی های هوشمند در NYCDOT DMS است در اینجا به عنوان یک مفهوم جدید است.
    کلمات کلیدی: سیستم داده کاوی (DMS) | شهر نیویورک | کنترل زمان واقعی | مدیریت حمل و نقل فعال (ATM) | داده های GPS


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 18

    حجم فایل: 200 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
داده-کاوی
موضوعات