دانلود مقاله و خرید ترجمه:شباهت در شبکه‌های دوستی: انتخاب یا نفوذ؟ اثر محدود به زمینه ها و ویژگی‌های غیر قابل مشاهده فردی
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده شبکه های اجتماعی
  • شباهت در شبکه‌های دوستی: انتخاب یا نفوذ؟ اثر محدود به زمینه ها و ویژگی‌های غیر قابل مشاهده فردی

    سال انتشار:

    2010


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    شباهت در شبکه‌های دوستی: انتخاب یا نفوذ؟ اثر محدود به زمینه ها و ویژگی‌های غیر قابل مشاهده فردی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Similarity in friendship networks: Selection or influence? The effect of constraining contexts and non-visible individual attributes


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Social Networks 32 (2010) 82–90


    چکیده انگلیسی:

    Most research on similarity in friendship networks focuses on clearly visible individual attributes (i.e. attitudes and behaviors) in contexts where choices whom to befriend are relatively unconstrained. These studies often reveal that social selection rather than social influence is the dominant cause of similarity among friends. We argue that in a setting where social collaboration is crucial and friendship choices are more constrained, influence might be the main reason for similarity found among friends. In addition, we examined whether social categorization and peer control amplifies the social influence process among friends. Using a stochastic actor-based model for network dynamics, we analyzed a three-wave dataset of first year Royal Netherlands Naval College officer students on friendship formation and military discipline. The data supports our first hypothesis that students adjust their own military discipline to that of their friends. Contrary to our expectations, we did not find support for the idea that individuals adjust their discipline more to friends who are of the same military specialty, and neither more to friends who exert peer control. We elaborate on these findings in the discussion.
    Keywords: Friendship networks | Selection | Influence | Contagion | Co-evolution | Stochastic actor-based models


    چکیده فارسی:

    اکثر تحقیقات در مورد شباهت در شبکه‌های دوستی با تمرکز بر ویژگی‌های فردی به آشکاری قابل مشاهده است. (برای مثال: نگرش و رفتار) در زمینه‌هایی که در آن انتخاب چه کسی نسبتا نامحدود دوستانه خواهد بود. اغلب این مطالعات نشان می‌دهد که انتخاب اجتماعی به جای نفوذ اجتماعی علت اصلی، شباهت در میان دوستان است. ما استدلال می‌کنیم که در یک محیط که در آن همکاری اجتماعی بسیار مهم است و انتخاب دوستی بیشتر محدود است، نفوذ ممکن است دلیل اصلی شباهت در میان دوستان باشد. افزون بر آن، این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهیم که آیا طبقه‌بندی اجتماعی و کنترل همکاری‌‌‌‌ها موجب تقویت فرآیند نفوذ اجتماعی در میان دوستان می‌شود؟ با استفاده از مدل تصادفی مبتنی بر بازیگر برای پویا نمودن شبکه، ما مجموعه داده‌های سه دسته (موج) از سالهای گوناگون دوره‌های آموزشی نیروی دریایی سلطنتی هلند را مورد بررسی قرار دادیم. اولین دوره مربوط به کالج دانش‌آموزان دوره افسری است که اولین بار در شکل‌گیری دوستی برای نظم و انضباط نظامی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. اولین فرضیه ما این است که دانش‌آموزان افسری، نظم و انضباط نظامی خود را با دوستان‌شان تنظیم کرده و از آن پشتیبانی می‌کنند. بر خلاف انتظارمان برای پشتیبانی از این ایده است که افراد نظم و انضباط خود را نسبت به دوستان‌شان تنظیم می‌کنند که این همان، تخصص نظامی است، این نظم در دوست‌یابی برای افزودن به دوستان‌شان نیست بلکه برای اعمال کنترل برای یافتن همکار است. ما در این یافته‌ها تلاش نمودیم با جزییات و کاملا استادانه روابط دوستانه را ترسیم نماییم.
    کلمات کلیدی: شبکه‌های دوستی | انتخاب | نفوذ | واگیر (سرایت) | فرضیه سیر تکاملی | مدلهای تصادفی مبتنی بر بازیگر


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 40

    حجم فایل: 84 کیلوبایت


    قیمت: 25000 تومان  22500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
شبکه-های-اجتماعی
موضوعات