دانلود مقاله و خرید ترجمه:پس از تخلف: آنچه که مدیران باید درباره افشای تخلف بدانند
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • پس از تخلف: آنچه که مدیران باید درباره افشای تخلف بدانند

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    پس از تخلف: آنچه که مدیران باید درباره افشای تخلف بدانند


    عنوان انگلیسی مقاله:

    After the wrongdoing: What managers should know about whistleblowing


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Business Horizons (2016) 59, 105—114


    چکیده انگلیسی:

    Most of us are likely at some point to observe wrongdoing in our organizations, and some of us will blow the whistle to someone with the authority to put a stop to the wrongdoing. Or we may be managers, inspectors, or auditors who serve as the official ‘complaint recipient’ when one of our colleagues wants to report wrongdoing in the organization. Whether we blow the whistle or are tasked with cleaning up after someone else does so, we are better off knowing in advance how the whistleblowing process usually plays out. In this article we discuss the pragmatic implications of 30 years of systematic research about whistleblowing: who does it and when, and why they choose to report the wrongdoing internally (within the organization) or externally (to outsiders). To avoid external whistleblowing, which entails all sorts of costs for the organization, we recommend that managers take clear steps: investigate the allegations, make the results of the investigation known to those affected, correct the problem if one is found, and avoid reprisal against whistleblowers. These actions can increase the chance that information about organizational wrongdoing stays inside the organization, where it may be remedied, instead of being made public.
    KEYWORDS: Organizational wrongdoing | Internal whistleblowing | External whistleblowing | Retaliation against whistleblowers | Business ethics


    چکیده فارسی:

    بیشتر ما احتمالا" در جایگاههایی هستیم که تخلف را در سازمان های خود مشاهده می کنیم و برخی از ما، این تخلف را برای برخی افراد ذی صلاح افشا خواهیم کرد تا تخلف را متوقف کنند. یا ما ممکن است مدیر، بازرس، و یا حسابرس باشیم که وقتی یکی از همکاران ما بخواهد که تخلف در سازمان را گزارش دهد، به عنوان "گیرنده رسمی شکایت" خدمت رسانی کنیم. چه ما تخلف تخلف را افشا کنیم و چه پس از اینکه شخصی تخلفی انجام داد، وظیفه پاک کردن آن تخلف را داشته باشیم، ما باید هرچه زودتر بدانیم که چگونه فرآیند افشای تخلف کامل می شود. در این مقاله، ما برروی دلالت های عملی تحقیقات سیستماتیک 30 ساله درباره افشای تخلف، بحث می کنیم: چه کسی آن را انجام می دهد و چه موقع؟ و چرا اشخاص انتخاب می کنند که تخلف را به صورت دورنی (در داخل سازمان) و یا بیرونی (به بیگانه ها) گزارش کنند. برای جلوگیری از افشای تخلف بیرونی، که شامل همه انواع هزینه ها برای سازمان است، ما توصیه می کنیم که مدیران، مراحل واضح زیر را اتخاذ کنند: بررسی ادعاها، شناساندن نتایج بررسی به آنهایی که اثر می پذیرند، تصحیح مشکل، اگر مشکلی یافت شود، و اجتناب از تلافی کردن افشای تخلف. این اقدامات می تواند شانس این را که اطلاعات مربوط به تخلفات سازمانی در داخل خود سازمان بماند، افزایش دهد، یعنی جایی که تخلفات به جای اینکه همگانی شود، می تواند اصلاح شود.
    کلیدواژه ها: تخلف سازمانی | افشای تخلف درونی | افشای تخلف بیرونی | تلافی کردن افشای تخلف | اصول اخلاقی کسب و کار


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 10
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 27

    حجم فایل: 62 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات