دانلود مقاله و خرید ترجمه:بهبود ابزار آموزشی مبتنی بر بازی برای مدیریت کیفیت در شبکه های تولید
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت کیفیت
  • بهبود ابزار آموزشی مبتنی بر بازی برای مدیریت کیفیت در شبکه های تولید

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بهبود ابزار آموزشی مبتنی بر بازی برای مدیریت کیفیت در شبکه های تولید


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Improving a game-based education tool for quality management in production networks


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Procedia CIRP 41 ( 2016 ) 692 – 696


    چکیده انگلیسی:

    Managing the quality of a product and a company within a production network is a challenging task for decision makers, as the impact of actions is often time-delayed and can lead to the famous bullwhip effect in a multi stage supply chain. In order to qualify decision makers to understand the fundamental principles of quality management in production networks and thus enable them to effectively use it to optimize quality within his or her company, a game based simulation similar to Goldratt’s game, called Q-I-Game, has been developed and tested in a previous research project. Within the game, one player acts as a factory between a supplier and a customer and states his desired invest into quality, the quantity of parts to be ordered and the investment into an inspection of incoming parts. The game uses simple, artificial functions to model effects between the investment into quality and the resulting quality of produced parts. To improve the learning effect of the game in regards to inspection planning as well as to promote understanding of the mechanics, the functionality of the game was expanded and a more realistic model of production is being developed and shown in this paper. The added functionality allows to simulate an extended supply chain with multiple players all acting as customer and supplier within the game. Thus, the game has evolved from simple single player to a complex multi-player game, taking the fact into consideration, that the bullwhip effect increases downstream of the supply chain. In addition, players will have the opportunity to make decisions on defect parts coming from a supplier (e.g. reject them and accept a new supply date). The extensions of the game which are already realised will be presented within the paper and future developments will be discussed.
    Keywords: Quality assuranc | Production | Decision making


    چکیده فارسی:

    مدیریت کیفیت یک محصول و یک کمپانی در یک شبکه تولیدی یک کار چالش برانگیز برای تصمیم گیرندگان است،به طوری که تاثیر اقدامات به تاخیر افتاده و می تواند به اثر bullwhip معروف در یک زنجیره چند مرحله ای منجر گردد.به منظور توصیف تصمیم گیرندگان برای درک اصول اساسی مدیریت کیفیت در شبکه های تولیدی و در نتیجه قادر بودن آن ها جهت استفاده موثر از آن ها برای بهینه سازی کیفیت در کمپانی او،یک شبیه ساز مبتنی بر بازی مشابه با بازی Goldratt،Q-I-Game نامیده می شود،در پروژه تحقیقاتی قبلی توسعه داده شده و مورد آزمایش قرار گرفت.در بازی،یک بازیکن به عنوان یک کارخانه بین عرضه کننده و مصرف کننده عمل می کند و نظر خود را در مورد سرمایه گذاری نسبت به کیفیت،کمیت قطعات سفارش داده شده و سرمایه گذاری نسبت به بازرسی قطعات ورودی بیان می کند.بازی به صورت ساده ای از عملکرد های غیرطبیعی اثرات طرح بین سرمایه گذاری نسبت به کیفیت و نتایج کیفی قطعات تولید شده استفاده می کند.به منظور بهبود اثر یادگیری بازی در رابطه با برنامه ریزی بازرسی به خوبی جهت ترویج درک مکانیک،قابلیت بازی گسترش یافته بود و یک طرح واقعی تر از تولید در حال توسعه است و در این مقاله نشان داده شده است.قابلیت های اضافه شده اجازه داده تا شبیه سازی زنجیره عرضه گسترده ای با چندین بازیکن با تمام اقدامات به عنوان مصرف کننده و عرضه کننده در داخل بازی صورت گیرد.بنابراین بازی از بازیکن تک نفره ساده به یک بازی با چندین نفر پیچیده تکامل یافت و این واقعیت را در نظر گرفت که اثر bullwhip پایین دست زنجیره عرضه کننده را افزایش می دهد.علاوه براین بازیکنان این فرصت را خواهند داشت تا در مورد قطعات دارای نقص یک عرضه کننده تصمیم گیری نمایند(به عنوان مثال آن ها را رد کرده و تاریخ عرضه جدیدی را قبول کنند).پیشرفت های بازی که در حال حاضر مورد توجه قرار گرفته است در مقاله ارائه خواهد شد و تحولات آینده مورد بحث قرار خواهد گرفت.
    کلمات کلیدی: تضمین کیفیت | تولید | تصمیم گیری


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 5
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 17

    حجم فایل: 91 کیلوبایت


    قیمت: 22000 تومان  19800 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-کیفیت
موضوعات