دانلود مقاله و خرید ترجمه:حضور اجتماعی در شکست خدمات: چرا ممکن است چیز بدی نباشد
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده علوم اجتماعی
  • حضور اجتماعی در شکست خدمات: چرا ممکن است چیز بدی نباشد

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    حضور اجتماعی در شکست خدمات: چرا ممکن است چیز بدی نباشد


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Social Presence in Service Failure: Why It Might not be a Bad Thing


    منبع:

    springer - Cust. Need. and Solut. (2014) 1:288–297 DOI 10.1007/s40547-014-0023-y


    چکیده انگلیسی:

    The point of retail service delivery is crucial to a business as previous research shows that negative deviations from consumers’ service expectations often discourage customers to make referrals to others. Effective management of customer referral likelihood at the point of retail service delivery, however, remains an understudied area. In this research, we conduct three studies to demonstrate that social presence (vs. no social presence) during service failure helps alleviate the negative impact of service failure on referral likelihood. Study 1 identifies two parallel processes to explain this effect: an affective process (anger reduction) and a cognitive process (fewer other-directed negative cognitions). Studies 2 and 3 demonstrate the important moderating role ofblame attribution and cognitive load on social presence effects andprocesses. Strategies that help retail managers effectively manage customer referral are recommended based on these findings. Keywords: Social presence.Referral likelihood.Blame attribution.Cognitive load


    چکیده فارسی:

    نقطه ی ارائه ی خدمات خرده فروشی برای یک کسب و کار تعین کننده است، همانطور که تحقیقات قبلی نشان داده است که مغایرت های منفی از توقعات مشتریان در رابطه با خدمات، اغلب مشتریان را برای ارجاع به دیگران دلسرد می کند. با اینحال، مدیریت اثربخش احتمالمراجعه ی مشتری در نقطه ی ارائه ی خدمات خرده فروشی، یک بخش جایگزین شده باقی می ماند. در این تحقیق، ما برای تعیین اینکه حضور اجتماعی (در مقابل عدم حضور اجتماعی) در طول شکست خدمات به کم کردن اثر منفی شکست خدمات در احتمال مراجعه (ارجاع)، کمک می کند، سه مطالعه را انجام دادیم. مطالعه ی اول، دو فرآیند موازی را برای توضیح این تاثیر مشخص می کند: یک فرآیند موثر (کاهش خشم) و یک فرآیند شناخت (معدود شناخت های منفی القا شده توسط دیگران). مطالعات دو و سه، اهمیت نقش میانه رو اِسناد سرزنش و بار شناختی بر تاثیرات حضور اجتماعی و فرآیندها را نشان می دهند. استراتژی هایی که که به مدیران خرده فروش کمک می کند تا بطور موثر مراجعه ی مشتریان را مدیریت کنند، بر اساس این یافته ها توصیه می شوند. کلمات کلیدی: حضور اجتماعی، درست نمایی مراجع، سرزنش اسناد، بار شناختی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 10
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 30

    حجم فایل: 151 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی: مقاله دارای 6000 کلمه می باشد (24 صفحه استاندارد) که در کمترین حالت هزینه ترجمه مقاله 80000 هزار تومان خواهد شد که ترجمه مقاله با بالاترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب برای دانلود در اختیار کاربران قرار گرفته است




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
علوم-اجتماعی
موضوعات