دانلود مقاله و خرید ترجمه:حضور و عدم حضور پیچیدگی اجتماعی در بازاریابی گردشگری پایدار
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • حضور و عدم حضور پیچیدگی اجتماعی در بازاریابی گردشگری پایدار

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    حضور و عدم حضور پیچیدگی اجتماعی در بازاریابی گردشگری پایدار


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Absence and presence of social complexity in the marketization of sustainable tourism


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Journal of Cleaner Production 111 (2016) 327e335


    چکیده انگلیسی:

    The EU strategy for rural development 2014e2020 proposes a focus on tourism as a solution to bring economic, environmental and social aspects of sustainable development together. Using the case of fishing tourism in Sweden, we discuss the marketization of sustainable development on a destination market. We focus on the discursive and practical tension between ambitions for development and maintenance. In a two-step analysis, we problematize the winewin consensus of sustainable tourism discourse in relation to different stakeholders competing uses of limited resources in practice. We show how stakeholders understand the stakes of sustainable tourism as either lost opportunities for development due to failed regulation of a natural resource, or as deteriorating social relations due to failed maintenance of socio-cultural values. We argue for the acknowledgement of social complexity in market theoretizations in order to transfer sustainable tourism from the agenda of business potential and traditional marketing to the domain of participatory politics.
    Keywords: Sustainable tourism | Fishing strategy | Recreational fishing | Resource management | Discourse analysis


    چکیده فارسی:

    استراتژی اتحادیه اروپا برای توسعه روستایی در سالهای 2014 تا 2020 تمرکز روی گردشگری را به عنوان یک راه حلی برای جمع کردن جنبه های اقتصادی، محیطی و اجتماعی توسعه پایدار در کنار هم، پیشنهاد می دهد. با استفاده از مورد گردشگری ماهیگیری در سوئد، ما روی بازاریابی توسعه پایدار برای یک بازار هدف، بحث می کنیم. ما روی کشش استدلالی و عملی بین جاه طلبی برای توسعه و نگهداری، تمرکز می کنیم. در یک تحلیل دو-مرحله ای، ما پیامدهای برد-برد بحث روی گردشگری پایدار را در رابطه با ذینفعان مختلف که در عمل بر روی استفاده از منابع محدود رقابت می کنند، مسئله یابی می کنیم. ما نشان می دهیم که چگونه ذینفعان، شروط گردشگری پایدار را به عنوان فرصتهای از دست رفته برای توسعه به دلیل مقررات و قوانین ناکام در مورد منابع طبیعی و یا به عنوان روابط اجتماعی رو به زوال به دلیل نگهداری ناموفق ارزشهای اجتماعی-فرهنگی، قلمداد می کنند. ما روی پیچیدگی اجتماعی در تئوری سازی های بازار و به منظور انتقال گردشگری پایدار از حوزه کسب و کار بالقوه و بازاریابی سنتی به حوزه سیاستهای مشارکتی، بحث می کنیم.
    کلیدواژه ها: گردشگری پایدار | راهبرد ماهیگیری | ماهیگیری تفریحی | مدیریت منابع | تحلیل مباحثه ای


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 33

    حجم فایل: 465 کیلوبایت


    قیمت: 36000 تومان  32400 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات