دانلود مقاله و خرید ترجمه:راهبردهای مدیریتی یک شرکت هواپیمایی در یک بازار رقابتی حمل و نقل هوایی
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت حمل و نقل
  • راهبردهای مدیریتی یک شرکت هواپیمایی در یک بازار رقابتی حمل و نقل هوایی

    سال انتشار:

    2016


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    راهبردهای مدیریتی یک شرکت هواپیمایی در یک بازار رقابتی حمل و نقل هوایی


    عنوان انگلیسی مقاله:

    An airlines management strategies in a competitive air transport market


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Journal of Air Transport Management 50 (2016) 53e61


    چکیده انگلیسی:

    Over the last decade, the demand for domestic and international flights in Korea has increased substantially. To meet the strong flight demands, several low cost carriers have begun to offer flight services. In addition, full service carriers have been motivated to establish their own subsidiary low cost carriers to maintain their market share against rival low cost carriers. This paper studies the management strategies of three kinds of airlines - full service carrier, its subsidiary low cost carrier and rival low cost carrier - based on game theory in the competitive air transport market. Each airline is assumed to act as a player and chooses strategies regarding airfare, flight frequency, and the number of operating aircrafts for specific routes while maximizing its own profits. Demand leakages between the airlines are considered in the flight demand function according to the selected strategies of all airlines. Through various game situations reflecting realistic features, this study provides managerial insights that can be applied in the competitive air transport market.
    Keywords: Air transport industry | Demand leakage | Full service carrier | Game theory | Low cost carrier


    چکیده فارسی:

    در طی دهه گذشته، تقاضا برای پروازهای داخلی و بین المللی در کره اساسا" افزایش یافته است. برای برآورده کردن تقاضاهای شدید برای پرواز، چندین شرکت هواپیمایی حمل و نقل ارزان قیمت، شروع بع ارائه خدمات پروازی کرده اند. به علاوه، شرکت هواپیمایی های دارای خدمات کامل، انگیزه پیدا کرده اند که شرکت های هواپیمایی پروازی ارزان قیمت فرعی و تابعه خود را برای حفظ کردن سهم بازار خود در برابر شرکت های هواپیمایی ارزان قیمت رقیب، تاسیس کنند. این مقاله، راهبردهای مدیریت سه نوع شرکت هواپیمایی – شرکت هواپیمایی دارای خدمات کامل، شرکت هواپیمایی ارزان قیمت فرعی آن، و شرکت هواپیمایی ارزان قیمت رقیب – را بر اساس تئوری بازی در بازار رقابتی حمل و نقل هوایی مطالعه کرده است. فرض بر این است که هر شرکت هواپیمایی به هنگام حداکثر کردن سودهای مخصوص خود، به عنوان بازیگر عمل می کند و راهبردهای مربوط به هزینه پرواز، تناوب پرواز، و تعداد هواپیماهای عامل را برای مسیرهای مشخص انتخاب می کند. کمبود تقاضا بین شرکتهای هواپیمایی، در تابع تقاضای پرواز و بر اساس راهبردهای انتخاب شده همه شرکتهای هواپیمایی، تلقی می شود. این مطالعه از طریق موقعیت های مختلف بازی که منعکس کننده ویژگی های واقع گرایانه هستند، بینش های مدیریتی را فراهم می کند که می توانند در بازار رقابتی حمل و نقل هوایی به کار گرفته شوند.
    کلیدواژه ها: صنعت حمل و نقل هوایی | کمبود تقاضا | شرکت دارای خدمات کامل | تئوری بازی | شرکت ارزان قیمت


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 40

    حجم فایل: 474 کیلوبایت


    قیمت: 40000 تومان  36000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-حمل-و-نقل
موضوعات