دانلود مقاله و خرید ترجمه:علائم تجاری و ارزش گذاری سرمایه ی مخاطره آمیز
تبریک 1396

20% تخفیف مقالات ترجمه شده از 2 تا 25 فروردین 96

ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • علائم تجاری و ارزش گذاری سرمایه ی مخاطره آمیز

    سال انتشار:

    2014


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    علائم تجاری و ارزش گذاری سرمایه ی مخاطره آمیز


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Trademarks and venture capital valuation


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Journal of Business Venturing 29 (2014) 525–542


    نویسنده:

    Joern H. Block , Geertjan De Vries , Jan H. Schumann , Philipp Sandner


    چکیده انگلیسی:

    This study investigates the role of trademarks in the start-up valuations of venture capitalists (VCs). Our results show that the number and breadth of trademark applications have inverted U-shaped relationships with the financial valuations of start-ups by VCs. The findings also indicate that in later funding rounds, the value of trademark applications decreases when the start-up progresses into more advanced development stages. Start-ups should consider these findings when seeking funding from VCs and should stress their market and growth orientations and their willingness to protect their marketing investments by highlighting their trademark activities.
    Keywords: Venture capital | Trademarks | Entrepreneurial marketing | Intellectual property


    چکیده فارسی:

    این مطالعه ، نقش علائم تجاری در ارزش گذاری فعالیت های راه اندازی سرمایه گذاران را مورد بررسی قرار می دهد . نتایج ما نشان می دهد که تعداد و پهنای اپلیکیشن های علائم تجاری ، رابطه هایU شکل با ارزش گذاری مالی فعالیت های راه اندازی را به وسیله یVCS معکوس می سازد . این یافته ها همچنین نشان می دهند که در نوبت های سرمایه گذاری بعدی ، ارزش اپلیکیشن های علائم تجاری زمانی کاهش می یابد که فعالیت های راه اندازد به مراحل رشدی پیشرفته تری قدم بگذارند . فعالیت های راه اندازی باید زمانی این یافته ها را مد نظر قرار دهند که به دنبال سرمایه گذاری ازVCS هستند و باید بر جهت گیری های بازاری و رشدی خود و اشتیاقشان برای حفاظت از سرمایه های بازاری خود با تکیه بر فعالیت های علامت تجاریشان تاکید کنند.
    کلمات کلیدی: سرمایه ی مخاطره آمیز | علائم تجاری | بازاریابی کارآفرینی | ویژگی های عقلانی


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 18
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 47

    حجم فایل: 329 کیلوبایت


    قیمت: 40000 تومان  32000 تومان(20% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات