دانلود مقاله و خرید ترجمه:توسعه ی محصول جدید در اقتصاد های در حال رشد: نوآوری معکوس از چین
بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازرگانی
  • توسعه ی محصول جدید در اقتصاد های در حال رشد: نوآوری معکوس از چین

    سال انتشار:

    2015


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    توسعه ی محصول جدید در اقتصاد های در حال رشد: نوآوری معکوس از چین


    عنوان انگلیسی مقاله:

    New Product Development in Emerging Economies: Innovation in Reverse from China


    منبع:

    2015 John Wiley & Sons, Ltd


    چکیده انگلیسی:

    The aim of this chapter is to present, discuss, and empirically show evidence of a new theoretical framework that highlights the significance of emerging countries as a source of innovation and hence influences the direction of strategic Research & Development (R&D) investment of multinational corporations (MNCs) based in advanced economies. The theoretical contribution of this chapter is to connect the theory of R&D maturation (Asakawa 2001; Almeida and Phene 2004) with the discussion on reverse innovation (Immelt, Govindarajan, and Trimble 2009; Govindarajan and Trimble 2012) and innovation from emerging economies (Hang, Chen, and Subramian 2010). We do so by shedding light on the host country factors that can affect foreign subsidiaries in China and that can trigger innovation globally. We identify a new configuration of R&D evolution in emerging economies, which prioritizes the need to absorb and reinterpret innovation stimuli from the local market rather than the final aim simply being to tap into indigenous science and technology. China gained the attention of foreign direct investment (FDI) in 1978 with Deng Xiaoping’s Open Door Policy. Since then, foreign MNCs have triggered internationalization in China involving a wide range of activities with increasing added value (OECD 2008). Foreign R&D‐oriented FDI in China has only been examined in a few studies (Gassmann and Keupp 2008) and, to date, a clear understanding of the dynamics that govern subsidiary evolution toward such kinds of activities has been neglected. Despite the growing importance of China as a “producer” of highly qualified scientists and engineers (von Zedtwitz et al. 2007), and the emergence of Chinese MNCs that are disrupting global markets (Hang et al. 2010), the idea of the nascent giant as a global innovator remains stuck in a low‐cost innovation approach. However, China has witnessed incredibly high GDP and market growth rates together with a fast technological catch‐up. Innovation is not just being stimulated, it is being generated. Through the analysis of four case studies of Italian MNCs who have internationalized R&D activities in China, this chapter contributes to the existing literature and highlights the relevance of R&D internationalization in China where host country factors trigger innovation at a corporate level and boost the evolution of subsidiaries. The next section overviews the literature on R&D internationalization and foreign R&D in China. Then we present our cases and discuss empirical evidence. We finish off with conclusions and suggestions for future research.


    چکیده فارسی:

    هدف از این فصل، ارائه، بحث و به طور تجربی نشان دادن شواهدی از یک چارچوب نظری جدید می باشد که بر اهمیت کشورهای نوظهور به عنوان منبعی از نوآوری تاکید می کند و از این رو، مسیر سرمایه گذاری تحقیق و توسعه (R & D) استراتژیک شرکت های چندملیتی (MNCs) مستقر در اقتصادهای پیشرفته را تحت تاثیر قرار می دهد. سهم نظری این فصل، به منظور اتصال نظریه ی بلوغ R & D (Asakawa 2001; Almeida and Phene 2004) با بحث در مورد نوآوری معکوس (Immelt, Govindarajan, and Trimble 2009; Govindarajan and Trimble 2012) و نوآوری حاصل از اقتصادهای در حال ظهور (Hang, Chen, and Subramian 2010) می باشد. ما این کار را با نور افکنی بر عوامل کشور میزبان که می تواند شرکت های تابعه خارجی در چین را تحت تاثیر قرار دهد و اینکه می‌تواند باعث نوآوری در سطح جهانی شود، انجام می دهیم. ما یک پیکربندی جدید از تکامل تحقیق و توسعه در اقتصاد های در حال ظهور را شناسایی کردیم که نیاز به جذب و تفسیر مجدد محرک نوآوری از بازار محلی را به جای هدف نهایی که به سادگی از علم و فناوری بومی بهره میگیرد، در اولویت قرار می دهد. چین در سال 1978، سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی (FDI) با سیاست در باز دنگ زیائوپینگ را مورد توجه قرار داد. از آن زمان، شرکت های چندملیتی خارجی در چین، باعث بین المللی شدن شده اند که شامل طیف گسترده ای از فعالیت‌ها با افزایش در ارزش افزوده است (OECD 2008). سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی تحقیق و توسعه گرا در چین، تنها در تعداد کمی از مطالعات مورد بررسی قرار گرفته است(Gassmann and Keupp 2008) و تا کنون درک روشنی از پویایی هایی که به سمت انواعی از فعالیت ها سیر تکاملی داشته اند، نادیده گرفته شده است. علیرغم اهمیت رو به رشد چین به عنوان "تولید کننده" ای از دانشمندان و مهندسان بسیار خبره(von Zedtwitz et al. 2007)، و ظهور شرکت های چینی که باعث اخلال در بازارهای جهانی هستند (Hang et al. 2010) این ایده ی نوپا و غول پیکر به عنوان یک مدل جهانی، همچنان در یک رویکرد نوآوری کم هزینه باقی ماند. با این حال، چین شاهد تولید ناخالص ملی بسیار بالا و نرخ رشد بازار همراه با یک تکنولوژی سازی سریع است. نوآوری فقط محرک نیست بلکه تولید شده نیز می باشد. از طریق تحلیل مطالعات موردی از چهار شرکت ایتالیایی که در حال فعالیت‌های بین المللی سازی تحقیق و توسعه در چین هستند، این فصل به نوشته های موجود کمک کرده و ارتباط بین‌المللی سازی تحقیق و توسعه در چین را جائیکه عوامل کشور میزبان نوآوری را در یک سطح شرکتی به راه انداخته و شرکت های تابعه تکاملی راترقی می بخشد. بخش بعدی، مطالعه ی بین المللی سازی تحقیق و توسعه و تحقیق و توسعه ی خارجی را در چین مورد بررسی قرار می دهد.


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 13
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 23

    حجم فایل: 57 کیلوبایت


    قیمت: 35000 تومان  31500 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازرگانی
موضوعات