دانلود مقاله و خرید ترجمه:بررسی نقش قیمت گذاری رابطه ای در تنظیمات صادرات صنعتی: شواهد تجربی از انگلستان
دانلود بهترین مقالات isi همراه با ترجمه فارسی

کارابرن عزیز، مقالات سایت ( همگی جزو مقالات isi می باشند) بالاترین کیفیت ترجمه را دارند، ترجمه آنها کامل و دقیق می باشد (حتی محتوای جداول و شکل های نیز ترجمه شده اند) و از بهترین مجلات isi مانند IEEE، Sciencedirect، Springer، Emerald و ... انتخاب گردیده اند.

آگهی چاپ مقاله isi
ورود اعضا
توجه توجه توجه !!!!
نرم افزار winrar
پیشنهادات ویژه
پیوندهای کاربردی
پیوندهای مرتبط
مقالات ترجمه شده مدیریت بازاریابی
  • بررسی نقش قیمت گذاری رابطه ای در تنظیمات صادرات صنعتی: شواهد تجربی از انگلستان

    سال انتشار:

    2010


    ترجمه فارسی عنوان مقاله:

    بررسی نقش قیمت گذاری رابطه ای در تنظیمات صادرات صنعتی: شواهد تجربی از انگلستان


    عنوان انگلیسی مقاله:

    Exploring the role of relationship pricing in industrial export settings: Empirical evidence from the UK


    منبع:

    Sciencedirect - Elsevier - Industrial Marketing Management 39 (2010) 460–472


    چکیده انگلیسی:

    This paper sets out to shed initial empirical light on the role of relationship pricing in an industrial export context, by a) investigating the extent to which selected contextual variables shape the adoption of relationship pricing, and b) examining manifestations of relationship pricing in the process that industrial exporters use for levying their prices. Analyzing data from a stratified random sample of 243 UK exporters of industrial products, the results demonstrate that the adoption of relationship pricing is a) facilitated by the degree of an exporters market orientation, export experience, and the level of formality in export price setting and b) hindered by firm age and export intensity. It is also shown that industrial exporting firms adopting relationship pricing tend to follow a more market-based export price decision-making process, as this is manifested in market-based export pricing information, objectives and policies. The practical implications of the findings are discussed and useful future research directions are highlighted.
    Keywords: Relationship pricing | Industrial export pricing | International pricing | Export marketing


    چکیده فارسی:

    اين مقاله، اولين سايه تجربي خود را بر نقش قيمت گذاري رابطه اي در حوزه صادرات صنعتي افكنده است a) تحقيق و پژوهش در زمينه اي كه در آن متغيرهاي مفهومي شكل دهنده اقتباس قيمت گذاري نسبتي هستند b) آزمايش اين نوع قيمت گذاري در فرايند كه صادر كنندگان صنعتي از آن براي وضع قيمت هايشان استفاده مي كنند با تجزيه و تحليل داده هاي بدست آمده از نمونه تصادفي طبقه بندي شده 243 صادر كننده توليدات صنعتي بريتانيا، معلوم شد كه اين نوع قيمت گذاري a) بواسطه موقعيت يابي تعدادي از صادر كنندگان در بازار تجربه صادرات و سطح آشنايي در زمينه بها و قيمت صادرات تسهيل شده و b) به واسطه سن شركت و كثرت صادرات به تعويق تاخير افتاده است ثابت شده است كه شركت هاي صادر كننده توليدات صنعتي، با اتخاذ اين فرايند پيرو فرايند تصميم گيري و قيمت گذاري مبتني بر بازار بوده اند كه در اين فرايند بهره مندي از اطلاعات اهداف و سياست ها و خط مشي ها حرف نخست را مي زنند. استنباط عملي از اين يافته ها، مورد بحث و بررسي قرار رگفته و تحقيقات مربوط به اين عرصه در دست بررسي قرار دارند.
    کلمات کلیدی: قیمت گذاری رابطه | قیمت گذاری صادرات صنعتی | قیمت گذاری بین المللی | بازاریابی صادرات


    سطح: متوسط
    تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 13
    تعداد صفحات فایل doc فارسی: 42

    حجم فایل: 481 کیلوبایت


    قیمت: 30000 تومان  27000 تومان(10% تخفیف)


    توضیحات اضافی:




تعداد نظرات : 0

الزامی
الزامی
الزامی
مدیریت-بازاریابی
موضوعات